• חקירות
  • בלש פרטי לעומת חוקר פרטי – מה ההבדל בשנת 2021?

בלש פרטי לעומת חוקר פרטי – מה ההבדל בשנת 2021?

בלש פרטי, המכונה גם חוקר פרטי, הוא לרוב אדם אשר חוקר נושאים, אנשים ועסקים שונים, כחלק משירותי משרד חקירות, ובהתאם לבקשתו של אדם פרטי / חברה. לרוב חוקר – בלש פרטי יהיה יוצא משטרה, או גוף ביטחוני אחר. בדיוק כמו המשטרה, הבלש הפרטי מקבל תיק חקירה, ומתחיל לעבוד ולחקור על מנת להגיע לאמת. אבל מה באמת עושה בלש -חוקר פרטי? אילו שירותים הוא מספק? במאמר זה נענה על השאלות האלה, ונספק לכם את כל המידע הרלוונטי לגבי עבודתו של חוקר – בלש פרטי.

מעקבים

בלש פרטי מבצע מעקבים בתדירות גבוהה. זוהי אחת המיומנויות החשובות ביותר בעבודת חוקר הפרטי. על ידי ביצוע מעקב, ניתן לאסוף מידע רב על מושא החקירה, ממרחק בטוח, תוך שמירה על חשאיות ועל כבוד הנעקב.

במעקבים נעשה שימוש בטכניקות מתקדמות, ובאמצעים טכנולוגיים שונים כמו האזנות סתר, איסוף מודיעין עסקי, על מנת להבטיח את הצלחת המעקב.

מודיעין עסקי

מודיעין עסקי הוא איסוף מידע על התחום המסחרי בו אתם עובדים ועל המתחרים שלכם, ניתוח המידע, ותכנון תכנית פעולה מתאימה. חקירות בינלאומיות כולל איסוף מידע במסגרת מודיעין עסקי בינלאומי ובישראל מתמקד במידע גלוי ולגיטימי, כמו פרסומות, וסקירת פעולות שהנחקר ביצע בעבר.

יש להיזהר מאוד בעת איסוף מודיעין עסקי, משום שהגבול בין מודיעין עסקי חוקי, לריגול תעשייתי שאינו חוקי, הוא דק מאוד, ישנם לא מעט חברות מודיעין עסקי בדקו טוב עם מי אתם עובדים טרם חתימת חוזה להמשך פעילות.

בלש – חוקר פרטי בגידות

בלשים פרטיים עוסקים גם בבגידות של גברים בוגדים ואף של נשים בוגדות. חקירות מסוג זה נקראות חקירות בגידה, חוקר בגידות או חקירות אישות. הרבה פעמים אנו נשאלים מהם סימנים לבגידה? חקירות בגידה בדרך כלל נפתחות לאחר שצד אחד, בתוך מערכת יחסים מחייבת, חושד שהצד השני מנהל רומן.

בנושא חקירות אישות, הבלש הפרטי מנסה לאסוף כמה שיותר מידע איכותי, שיפריך או יאמת את דבר הבגידה – מוזמנים לקרוא את המאמר – סיפורי בגידות בחיי נישואין להבין לעומק מה צריך לבדוק לפני המשך פעילות בנושא. בנוסף, מאחר שממצאי החקירה עלולים להוביל לגירושין, החוקר הפרטי מתמקד באיסוף מידע חוקי וקביל בבית משפט.

חקירות כלכליות

חקירות כלכליות הן חקירות שנועדו לאסוף מידע על מצבו הכלכלי של אדם, ועל נכסיו. חקירות אלה יכולות להתנהל כנגד אנשים שחייבים כספים, כנגד חברות מסחריות, ואף כנגד בן או בת זוג. מטרת החקירה היא איסוף מידע שיעיד על היכולת הכלכלית של מושא החקירה, על מנת שתוכלו להשתמש בו לצרכים האישיים שלכם.

בלש חוקר פרטי – מחיר

עלות שירותיו של בלש פרטי תלויה מאוד בסוג החקירה, באמצעים הנמצאים בשימוש בה, ובמחיר הכללי של משרד החקירות. "לרוב" עלות שעת מעקב של חוקר פרטי "תתחיל" בסכום של כ- 500 שקלים חדשים לעוקב יחיד.

עלות התקנת מכשירי איכון תשתנה בהתאם לכמות המכשירים ולאיכות שלהם. מעקב שיחות טלפון מתומחר בהתאם לעיסוק ולסוג הדרוש כמובן.

סיכום

עבודתו של החוקר הפרטי היא מורכבת מאוד. העבודה כוללת מעקבים רבים, איסוף מודיעין עסקי, וחקירות מסוגים שונים כגון חקירות בגידה, חקירות כלכליות ואף חקירות קטנות. המחיר עבור שירותיו של הבלש הפרטי ישתנה בהתאם לשירות שניתן לכם.

אם תרצו ליצור קשר עם משרד חקירות אמין ומקצועי תוכלו לפנות למשרד החקירות ITI חקירות וייעוץ אסטרטגי לחברות.

עירד תמיר
חוקר פרטי מוסמך בעל ניסיון של מעל 20 שנה באיסוף מודיעין ופתרון משברים.
ITI חקירות
השאר פרטים ונחזור אלייך

    שתפו את המאמר