מודיעין עסקי בישראל ובעולם

אם אתם בעלי עסק, אין מנוס מלהיעזר בשירותים של משרד חקירות על מנת לאסוף מודיעין עסקי על הלקוחות או על המתחרים שלכם.

השוק תחרותי מתמיד, חברות נפתחות ללא היכר, והמקום של העסק שלכם יכול להיות בנפילה בשל התנהלות של המתחרים.

השגת מידע רלוונטי וניתוח נתונים נכון יכול להוות קפיצת מדרגה לעסק שלכם. חברות מודיעין עסקי בינלאומי אוספות מידע אודות תחום החברה, הכולל בתוכו מידע על אנשים, חברות נוספות וכוחות אשר פועלים באותו שוק ומשפיעים על הפעילות העסקית שלכם.

סייבר מודיעין עסקי יעזור לכם לנהל את החברה שלכם באופן הנכון והמותאם ביותר. במידה ואתם מרגישים שאתם רוצים להעניק קפיצת מדרגה לעסק שלכם והייתם רוצים לדעת מידע נוסף על השירות, המשיכו לקרוא.

מודיעין עסקי נותן לכם יתרון עסקי

 

העולם העסקי מתאפיין בפעילות אשר משתנה ללא היכר ולכן ידע אשר יהיה בלעדי רק לחברה שלכם יכול להקנות לכם יתרון עסקי אשר יקפיץ באופן משמעותי את התנהלות העסק שלכם.

על מנת לפתח את העסק שלכם ולהגיע למיצוי מקסימלי כמה שניתן, חברות מודיעין עסקי יעזרו לכם להשיג פיסות מידע רלוונטיות בזמן אמת ובאמצעות ניתוח נתונים להסיק מסקנות אשר יטיבו עם העסק שלכם.

כיצד מודיעין עסקי יכול לעזור לעסק שלכם

 

באמצעות איסוף מידע של מודיעין עסקי ניתן לאסוף מידע חדש ועדכני ביותר אשר מביא להשפעה על אספקטים שונים בהתנהלות של העסק שלכם. למודיעין עסקי לא מעט צדדים אשר יוכלו לקדם את העסק שלכם.

אחד היתרונות הבולטים אשר מודיעין עסקי יכול להועיל לעסק שלכם הוא למידה וזיהוי המתחרים בשוק. באמצעות מודיעין עסקי תחרותי תוכלו לדייק מי הם המתחרים שלכם ואילו כוחות פועלים בשוק.

מהי ההשפעה שלהם בעולם העסקי והאם הם מביאים לנזק תחרותי לארגון שלכם. בעזרת זיהוי נכון של המתחרים בשוק ניתן לבנות בחוכמה באמצעות ייעוץ אסטרטגי יעיל.

מודיעין עסקי עוזר לעסק שלכם גם במציאת הזדמנויות עסקיות שונות בשוק ובאמצעות המידע לשאוב רעיונות והשראה לעסק הפרטי שלכם. איומים עסקיים הוא נושא שתמיד נמצא על הפרק ויכול להביא לאיום או לחילופין להעניק הזדמנות לעסק שלכם.

באמצעות איסוף מידע של אנליסט מודיעין עסקי עם או בלי האזנת סתר תהיו מודעים לכל האיומים, הישירים והעקיפים הנמצאים במרחב העסקי שלכם אשר ישפיעו בהמשך על הביצועים בעסק שלכם.

טכנולוגיות חדשות, עניינים פוליטיים, השתנות סביבתית ועוד יכולים לאיים על הארגון שלכם ולצד זה להעניק הזדמנות להתפתחות וצמיחה. חברות מודיעין עסקי בישראל עוזרות גם בלמידת אסטרטגיות שיווק של המתחרים שלכם.

באמצעות סקירה של הפרסומים של המתחרים והאופן שבו הם מצבעים קידום מכירות ניתן לדעת באופן מקיף את ההתנהלות השיווקית שלהם וללמוד מכך.

מה זה מודיעין עסקי

 

על מנת להשיג את הידע המבוקש יש צורך במיומנות מודיעינית ובניית תכנית מחקר אשר מתוכננת באופן זהיר ועם ניסיון רחב באיסוף מידע. אנליסט מודיעין עסקי אוסף עבורכם את המידע הרלוונטי ביותר על המתחרים בשוק ובאמצעות המידע שאסף יכול להוביל לצמיחה של החברה שלכם.

איסוף מידע זה כולל סיכונים משפטיים ולכן יש חשיבות לעשות זאת בעזרתם של אנשי מקצוע מיומנים.

חברת מודיעין עסקי דואגת שהמניעים של החברה שלכם יהיו בקנה מידה עם האחראיות המשפטית שכרוכה בכך. מודיעין עסקי אוסף מידע אשר זמין וגלוי בכל רגע נתון ועושה זאת באופן המעמיק ביותר.

אנליסט מודיעין עסקי מצליב מידע שאסף ממקורות שונים רלוונטיים ועובד לפי תאוריות מבניות אשר מסייעות לניתוח המידע.

באמצעות איסוף המידע האנליסט מצליח לראות תמונה רחבה יותר ולהסיק מסקנות אשר יכולות להקפיץ את התנהלות החברה שלם.

חשוב לציין כי תחום זה הוא חוקי לכל דבר ועם השנים נהפך לפלטפורמה שמשתמשים בה עסקים רבים והיא מקובלת בעולם ובארץ.

איך אוספים מודיעין עסקי

 

איסוף מודיעין עסקי דורש מיומנות ושימוש ביצירתיות בכדי להבין היכן נמצא המידע הרלוונטי והמועיל ביותר. המידע נוכח בכל מקום ולכן אנליסט מודיעין עסקי יודע היכן להתבונן וכיצד לאסוף מידע רצוי.

אפשרות אחת לאיסוף מודיעין עסקי יכולה להיות באירועים מסחריים שונים כגון תערוכות, ירידים וכנסים. במקומות כאלה ניתן לפגוש משקיעים בחברה, לקוחות וספקים ובכך ללמוד המון על חברות אחרות ולדלות מידע שיכול להועיל לחברה שלכן.

בנוסף באירועים מסחריים כאלו ניתן לראות באילו תכנים מתעניינים החברות המתחרות, מחירים ועלויות לשירותים ולמוצרים, טכנולוגיות חדשות שפותחו והוצגו בכנס וכדומה.

הגעה לכנסים ולקיחת מידע על החברה היא דרך נפוצה בקרב חברות מודיעין עסקי והיא נחשבת גם לדרך היעילה והזולה ביותר.

רשתות חברתיות לאיסוף מידע עסקי

 

דרך נוספת נפוצה עבור איסוף מידע עסקי הוא באמצעות הרשתות החברתיות. כיום, רוב בני האדם משתמשים באחת מהפלטפורמות של הרשתות החברתיות אשר מספקות מידע בכל רגע נתון.

השימוש שנעשה בהם יכול להיות עסקי או מסחרי והמידע שחולקים שם מאפשר לאסוף מידע רחב ולבנות תמונה רחבה יותר לגבי העולם העסקי.

אנליסט מודיעין עסקי מומחה יודע כיצד לאסוף את המידע הרלוונטי ביותר לחברה שלכם ועוזר לקבל מידע רחב על שיטות שיווקיות של המתחרים בשוק.

הרשת החברתית לינקדאין היא דוגמא נפלאה לפלטפורמה שאפשר לשאוב ממנה מידע רב. דרך האפליקציה ניתן לראות מיהם העובדים בחברה מסוימת, לפי אילו תנאים הם מועסקים ואילו חברות העובדים עברו לפני כן.

מודיעין עסקי תחרותי מאפשר איסוף מידע בצורה נכונה ונבונה אשר יכולה ללמוד את קהל היעד של המתחרים, עלויות ומידע רלוונטי. בנוסף, מודיעין עסקי יכול להתבצע  בכך שהוא פונה בתור לקוח אל המעסיק ואוסף מידע שימושי כגון שיטות מכירה, התנהלות הארגון, הצעות מחיר וכדומה.  

מודיעין עסקי מאפשר יצירה של הזדמנויות עסקיות

 

על מנת להתפתח ולהגיע למחוזות אחרים בעסק שלכם, יש צורך בזרימה של מידע אודות שווקים וההזדמנויות הפוטנציאליים בשוק. אנליסט מודיעין עסקי מבצע ניתוח מקיף וייחודי במינו אשר מציג בפני המעסיק תובנות מחושבות המאפשרות לכם לצמוח ולהתפתח.

האיסוף עובר את גבולות המדינה ובמידת הצורך נאסף גם ממקורות מחוץ לארץ. מודיעין עסקי יכול לזהות הזדמנויות עסקיות שמותאמות לעסק שלכם, ליצור ביחד אתכם מטרות מפורטות לפיתוח העסק בהתאם למידע שנאסף ומעניקה ללקוחות כלים רבים ופרקטיים אשר ייסעו להובלת מהלכים עסקיים בטוחים ומצמיחים.

איי.טי.איי חקירות, מודיעין עסקי וייעוץ אסטרטגי לעסק שלך

 

צריך לזכור שחקירה עסקית, חקירות בינלאומיות הן עניין מרוכב ורגיש מאוד אשר דורש התערבות של חברת מודיעין עסקי, מיומנת ובעלת ניסיון.

בחברת איי.טיי.איי אנו לוקחים בחומרה רבה את העניין ומקפידים באופן מלא על נהלים של חקירה חוקית ומשתמשים באמצעים המתקדמים ביותר על מנת לספק לקהל לקוחותינו מידע עסקי הכולל בתוכו החלטות בעלות ערך אסטרטגי של המתחרים, מעקב אחר שינויים ארגוניים בקרב המתחרים, ביצוע של שיתופי פעולה ועוד.

אנו מחויבים להעניק לכם את השירות המקיף והמועיל ביותר שיקפיץ את החברה שלכם לרמה אחרת ויעניק לכם יתרון עסקי שאין למתחרים שלכם.

עירד תמיר
חוקר פרטי מוסמך בעל ניסיון של מעל 20 שנה באיסוף מודיעין ופתרון משברים.
ITI חקירות
השאר פרטים ונחזור אלייך

    שתפו את המאמר