ניהול אסטרטגי לחברות וארגונים

שלא כמו חברות המתמחות בתחום ניהול אסטרטגי לחברות וארגונים באופן חיצוני ושמות דגש על הצד הניהולי-עסקי-פיננסי לבדו (יחד עם כל יתרונותיהם הרבים) משרד חקירות ITI מתמחה בתחום מודיעין עסקי ומבצע ייעוץ מבוסס תחקיר עבור ניהול אסטרטגי לחברות וארגונים.

משרד חקירות המייעץ למען ניהול אסטרטגי לחברות וארגונים ומתמחה בתחום מודיעין עסקי יכול להעניק ללקוחותיו מגוון רחב של יתרונות ויידע להשיג מידע ספציפי ומדויק בכל תחום ובכל חשד אשר עשוי לעלות במהלך החלטות עסקיות גורליות. החל מזיהוי הכוחות הפועלים בשוק ואיתור מתחרים משמעותיים לבניית אסטרטגיה מיטבית, ועד איתור איומים פוטנציאליים, ישירים ועקיפים אשר עלולים לצוץ ולשבש את תוכניות החברה.

מה משמעות שירותי ייעוץ לצורך ניהול אסטרטגי לחברות וארגונים?

ידע הוא כוח. משרד חקירות ITI מתמחה בניהול חקירות לצורך ייעוץ עבור ניהול אסטרטגי לחברות וארגונים. פיתוח עסקי, החלת מהלכים עסקיים גדולים כמו שותפויות חדשות, רכישות משמעותיות, העסקת עובדים והרחבת הפעילות העסקית- אסטרטגיה עסקית כל אלו יתאפשרו בצורה המיטבית בעזרת תחקיר שטח משמעותי ומדויק בעזרת משרד חקירות המתמחה בתחום זה, והמידע שיושג עשוי להוות מפתח להצלחה או לכישלון של כל עסק.

ניהול אסטרטגי בעולם תחרותי והישגי

בזמנים אלו כמות העסקים, החברות והארגונים הפועלים בשוק היא אינסופית והתחרות בין העסקים השונים על המקום בפסגה היא קשה ומפרכת. מעבר להובלת תכנית עסקית בנויה היטב וניהול פיננסי מדויק, המרכיב החסר בדרך להצלחה טמון בסיוע של ניהול אסטרטגי אשר מתבסס על חקר שוק ויצירתיות. ככל שהידע על המתחרים ועל השותפים הפוטנציאליים גדול ומדויק יותר- כך יהיה פחות מקום לטעויות ויהיה קל יותר להקדים את המתחרים.

איך עובד ייעוץ אסטרטגי בהתבסס על מודיעין עסקי?

תהליך של ייעוץ אסטרטגי בהתבסס על מודיעין עסקי יתחיל במחקר מקיף ומעמיק של החברה, הסביבה בה היא פועלת, הערכים המובילים אותה, המבנה הארגוני שלה, שיטות עבודה, שגרת הניהול והשוק התחרותי אשר מחכה לה בחוץ.
כאשר חברה או ארגון בוחרים לבצע תהליך אסטרטגי משמעותי אשר יוביל לשינוי וצמיחה, יהיה עליהם לקבל על עצמם שינויים מהותיים בתפיסת החברה ובכיוונים העסקיים, המבנה והתהליכים הארגוניים בחברה. כל אלו יהיו פועל יוצא של התחקיר שיבוצע עבור החברה. על בסיס תחקיר זה ניתן יהיה לבסס תכנית אסטרטגית רלוונטית אשר לא תרחק מחזון החברה.

מודיעין עסקי תחרותי – ביסוס מודיעין עסקי תחרותי מתחיל בפעולות של איסוף מידע, כאשר שיטות איסוף המידע הן מגוונות:

מידענות, הכלי המוכר ביותר לאיסוף מידע שכן מדובר בכלי לאיסוף מידע אשר קיים וגלוי לכל אחד בנוגע לחברות וגופים מתחרים. מדובר במעקב אחר הפעילות הפומבית של היריב העסקי בפרסומים אודותיו: הודעות לעיתונות, הודעות לבורסה, באיתור קהל היעד שלו, בקמפיינים פרסומיים או קמפיינים לגיוס עובדים, ברשתות החברתיות וכ'ו.

יחד עם החשיבות העצומה של תחום המידענות, תחום זה בלבד לא יספיק על מנת לייצר אסטרטגיית מודיעין עסקי חזקה ובעלת ערך, אשר מייצרת גוף חזק אותו לא ניתן להפתיע. כדי להקדים באופן גורף את המתחרים, יש להשתמש בעוד מגוון של עקרונות, חוקים ושיטות פעולה אשר התפתחו בשנים האחרונות ומביאות להצלחות מודיעיניות וליתרונות עסקיים משמעותיים.
שיטות פעולה אלו מבוססות על איסוף מידע המתבסס על מקורות אנושיים המשתמשים בשיטות חקירה מקצועיות, עבודה תחת סיפור כיסוי, פעילות לקוח סמוי וביסוס מעקבים כדרך להעברת המידע הרלוונטי.

חברות מודיעין עסקי:

חברות מודיעין עסקי תחרותי מהוות גורם מרכזי משמעותי בעולם העסקים של ימינו. בעזרת חברות מודיעין עסקי תחרותי ניתן להשיג אינפורמציה מדויקת ויתרונות מוכחים בכל הנוגע למידע על המתחרים, מידע על הזדמנויות עסקיות חדשות, מוצרים וטכנולוגיות, שווקים חדשים והזדמנויות בארץ ובעולם, איומים עסקיים ואסטרטגיות שיווק. בנוסף לכל אלה, מודיעין עסקי תחרותי ישמש כלי משמעותי במהלך תהליכי משא ומתן מול חברות מתחרות או לקוחות פוטנציאליים.

עירד תמיר
חוקר פרטי מוסמך בעל ניסיון של מעל 20 שנה באיסוף מודיעין ופתרון משברים.
ITI חקירות
השאר פרטים ונחזור אלייך

    שתפו את המאמר