דיני עבודה ואבטחה ארגונית

אנחנו עושים כל מה שצריך כדי למנוע גניבות מחברות, דליפות וריגול במידע עסקי רגיש. לשם כך אנו בודקים בקפדנות מהימנות של עובדים, מבצעים פעולות למניעת פחת, מאתרים ליקויים, קובעים סיווגים ביטחוניים ומפעילים קציני ביטחון, אשר מתמחים באבטחה פיזית בתוך ארגונים.

במסגרת ניהול האבטחה הארגונית אנו נוגעים בין השאר באבטחה פיזית המונעת חבלה פריצה או גניבה, אבטחת מידע המונעת את העברת המידע והידע למתחרים ולגורמים עוינים, אבטחה לוגיסטית בגדי למנוע גניבת סחורות מצד עובדים וספקים למשל ואבטחה חשבונאית שמטרתה למנוע הונאה כספית.

האם ניתן לעשות בדיקת מהימנות לעובדים?

עובדים נאמנים ומקצועיים הופכים את הארגון לאפקטיבי יותר ולפיכך על כל ארגון לדעת "מה קורה אצלו בבית". כיום, חברות רבות פונות לביצוע חקירת מהימנות עובדים כאשר נתקלות בבעיות פנים ארגוניות כמו למשל חשד להעברת אינפורמציה עסקית על ידי העובדים או גניבה.

באמצעות בדיקה זו ניתן לאושש או להפריך חששות אלו. בנוסף ניתן לעשות בדיקות אלו גם במקרים בהם אין חשש או חשד לאירוע ספציפי וזאת בכדי למנוע מצבים כאלה בעתיד. בדיקות מהימנות יכולות להיעשות על ידי אימות נתונים בכדי לאתר סילופי אמיתות, על ידי שאלוני מחשב ואף על ידי בדיקת פוליגרף, מעקבים ועוד.

האם אתם נוגעים באבטחה הפיזית של העסק?

משרדנו יכול לספק שרותי אבטחה ארגונית שבתוכם יהיו המלצות המתייחסות לנושאים שונים כמו שינוי תהליכי עבודה, שינוי מיקום המצלמות או שינוי והתקנה של אמצעי האבטחה, מניעת גניבות, פחת ואבדנים. 

בניגוד לחברות ציוד אבטחה למשרדנו יש את הניסיון שמאפשר לנו לראות את התמונה הכוללת ולהסיק היכן עלולים להיות אירועי גניבה או זליגת מידע מתחת לאפם של הנבדקים ומנהליהם ובכך גם למנוע אותם מראש ולהקטין סיכונים.

האם כדאי לי להשתמש במשרד חקירות למרות שלא תפסתי עובד גונב?

משרדנו יכול ללוות את הלקוח בשלבי התכנון והיישום של מערך הביטחון והאבטחה ולפיכך לייעץ בנושא הביטחון הפיזי של המתקנים וכן בנושאי אבטחת המידע במערכות, בשטח ואצל העובדים והספקים השונים. הסיכונים הקיימים הם רבים, מורכבים ומשתנים מעת לעת, מה שמחייב את הלקוח להיערך מחדש ומראש למגוון האפשרויות לפגיעה בארגון ע"י איומים חיצוניים ואיומים פנימיים. 

לרוב לא ניתן לדעת מה העובד עושה בזמנו החופשי, האם מתחיל בעבוע בקרב חלק גדול מהעובדים, האם ישנם עובדים שגונבים ואפילו אם ישנם עובדים המעבירים מידע עסקי. את כל אלו לא תמיד ניתן לזהות מבעוד מועד ולפיכך משרדנו מספק מענה בשלושה שלבים – מניעה, סיכול וטיפול.