ייעוץ אסטרטגי וניהול משברים

ייעוץ אסטרטגי מסייע לעסקים מכל התחומים והסוגים, לפעול בצורה חכמה ויעילה בהתאם לתנאי השוק. זהו כלי לתכנון אסטרטגיה, שמאפשר לבעלי עסקים להגיע מוכנים ככל הניתן לכל תרחיש.

הייעוץ האסטרטגי הינו כלי עבודה משמעותי בדרגים הגבוהים של הארגון וצוות החברה מתמחה בלווי תהליכים אלו והתאמת הארגון לתנאי השוק המשתנים, איתור מקור המשבר ופעולות הגנתיות והתקפיות מתבקשות.

מה ההבדל בין ייעוץ אסטרטגי לייעוץ ארגוני?

ישנם 3 הבדלים מהותיים בין ייעוץ אסטרטגי לייעוץ ארגוני:

ייעוץ אסטרטגי מתמקד ודן ב"מה" – מהם יעדי הארגון, מהם מטרותיו ועוד. לעומת זאת, יעוץ ארגוני דן ב"איך" – בדרך שבה משיגים את היעדים שהגדרנו בייעוץ האסטרטגי.

יייעוץ אסטרטגי עוסק תחילה בסביבתו של הארגון ולאחר מכן בהתנהלות הארגון בעוד שהייעוץ הארגוני מתמקד בהתנהלות הפנים ארגונית.

ייעוץ אסטרטגי פונה ומשרת בעיקר את הדרג הניהולי של הארגון בעוד שייעוץ ארגוני משרת את הארגון בכללותו.

מתי מומלץ להיעזר בייעוץ אסטרטגי?

ייעוץ אסטרטגי מתאים בעיקר לחברות אשר שואפות להרחיב את פעילותן לשווקים חדשים, יוצאות לדרך עסקית חדשה  או מבצעת פעולות דרמטיות. אלה מהלכים משמעותיים שיש לבצע בצורה מושכלת ונבונה, ובכך מסייע הייעוץ. בנוסף, ייעוץ אסטרטגי הינו כלי יעיל מאוד בעת משבר בכדיי לתכנן ולהניע שינוי בהתנהלות הארגונית.

עם זאת, ייעוץ אסטרטגי מומלץ גם להתנהלות השוטפת של ארגון שכן תוכל למנוע מאיומים פוטנציאליים להתממש ולסיכול משברים עתידיים.

מה זה למעשה משבר בהקשר העסקי?

משבר יכול להיות אירוע לא מתוכנן בעל יכולת השפעה שלילית על מהימנות או שמו הטוב של הארגון ולפיכך לסכן את קיומו או לגרום לפגיעה קשה בו מבחינה ביצועית, פיננסית ועוד.

מה זה ניהול משברים ומדוע צריך אותו?

ניהול משברים הוא למעשה מתודה המנחה באיזה אופן להשתלט על משבר, לצמצם נזק ופגיעה תוך למעשה ניצול היתרונות האפשריים מהמצב. ניהול משברים מקצועי כולל – איתור והערכות חולשות הארגון ומניעה מחולשות קיימות להתפרץ.

מאמרים נוספים על ייעוץ אסטרטגי

בלש-חוקר-פרטי - משרדי חקירות מומלצים במרכז - ניהול אסטרטגי לחברות וארגונים

ניהול אסטרטגי לחברות וארגונים

שלא כמו חברות המתמחות בתחום ניהול אסטרטגי לחברות וארגונים באופן חיצוני ושמות דגש על הצד הניהולי-עסקי-פיננסי לבדו (יחד עם כל יתרונותיהם הרבים) משרד חקירות ITI

קרא עוד »
יועץ אסטרטגי - ייעוץ אסטרטגי

ייעוץ אסטרטגי

בשנים האחרונות ישנה עלייה חדה במספר העסקים שבוחרים לקבל ייעוץ אסטרטגי. מדובר בהחלטה נבונה מכיוון שמאחורי כל עסק מצליח עומד יועץ אסטרטגי. יעוץ אסטרטגי מתבצע

קרא עוד »
האזנות סתר - אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית זהו מונח שבעלי עסקים רבים שומעים אותו לא פעם, אך רבים לא יודעים מהי החשיבות של אסטרטגיה עסקית, מה המטרות שלה ועם מי

קרא עוד »
ייעוץ-אסטרטגי-2021 - יועץ אסטרטגי פוליטי - ייעוץ ביטחוני - ציוד משרד חקירות פרטי - חקירות כלכליות

יועץ אסטרטגי פוליטי

אם אתם בעלי עסק או חברה וזקוקים לשירותי יעוץ אסטרטגי פוליטי, תוכלו לפנות למשרד החקירות ITI המתמחה בחקירות ויעוץ אסטרטגי פוליטי. בכל הנוגע לניהול משברים

קרא עוד »