• בגידות
  • למה נשים בוגדות? סימנים ראשונים לבגידה

למה נשים בוגדות? סימנים ראשונים לבגידה

בגידות בנישואיןזה מושג שאנו שומעים לא מעט בשנים האחרונות, בטוח יותר מפעם! רוב הציבור תמיד בטוח שגברים הם אלו שבוגדים יותר אך תתפלאו לגלות שגם נשים בוגדות לא פחות מגברים בתוך מערכת יחסים. מחקרים גילו כי החלוקה בין בעל בוגד לעומת אישה בוגדת הוא 50% לערך.

עולה השאלה למה נשים בוגדות ולכך מספר סיבות שניתן להבין יותר לעומק מתוך סיפורי בגידה של נשים. נשים משתפות על קשיים רגשיים, חוסר סיפוק מיני, הרצון בריגוש ועוד. במידה ואתם חושדים בבת הזוג שלכם והייתם רוצים לדעת איך לזהות בגידה אצל אישה, המשיכו לקרוא.

למה נשים בוגדות?

 

ישנם מספר סימנים לבגידה שיכולים לעורר חשד אצל בן הזוג שאכן האישה מנהלת רומן מחוץ לנישואין. לפני שנפרט על סימנים לבגידה של אישה ננסה להבין רגע מהן הסיבות שבגללן אישה תבגוד בבעלה.

מתוך סיפורי בגידות שנשים שיתפו, אחת הסיבות העיקריות לבגידה אצל האישה הוא הפחד מפירוק הקשר הזוגי. נשים רבות חוות תלות כלכלית בבן זוג, לצד הפחד להיות לבד ותחושה של חוסר וודאות לגבי המשך חייהן, ולכן לא ממהרות לעזוב את המערכת הזוגית. עם זאת, בעקבות צרכים שלא ממומשים בקשר, נשים מוצאות את עצמן מנהלות רומן מחוץ לנישואין.

המאהב מספק עבור אישה בוגדת רצונות רגשיים וזוגיים אשר לא מסופקים בקשר הנוכחי בו נמצאת האישה. תסכול מיני הוא גם סיבה נפוצה אשר מובילה אל בגידות בנישואין. נשים אשר אינן מרגישות מסופקות מינית מצד בן זוגן, על אף שיח וניסיון לפלפל את המערכת יחסים, יחפשו גירויים חיצוניים.

בגידת נשים יכולה להופיע גם בקרב נשים בעלות דימוי עצמי נמוך אשר מחפשות אישורים חיצוניים שיגרמו להן להרגיש ראויות ובעלות ערך. נשים בוגדות חוות לרוב חיזורים, תשוקות והערצה מצד המאהב מה שגורן להן להעלאה של הדימוי והביטחון העצמי.

סימנים לבגידה של אישה

 

אומנם נשים נוטות להסתיר ביתר הצלחה רומנים מאשר גברים, אך לשקר יש רגליים ובשלב מוקדם או מאוחר, סימנים לגידה מתגלים. קיימים סימנים לבגידה שיכולים לרמוז לכך שבת זוגתכם מנהלת רומן. להלן מספר סימני בגידה אצל אישה – בגידה של זוגות נשואים אשר עלולים לעורר אצלכם חשד:

שינוי התנהגותי

 

במהלך זוגיות ארוכת שנים אנו לומדים להכיר באופן עמוק את בן או בת הזוג וערים לשינויים הכי קטנים בהתנהגותם. בגידות בנישואין מן הסתם מעוררות התנהלות שונה אצל בת הזוג, בשל הצורך בהסתרה ובשל העובדה שעניין חדש נכנס לחייה והיא אינה יכולה לשתף על כך.

ברגע שאתם מזהים שינוי יוצא דופן בהתנהגותה של האישה, רגע לפני שאתם מסיקים את המסקנה, וודאו כי אין שינוי אחר שיכול לעורר את השינוי ההתנהגותי כגון קשיים בעבודה, בעיות דימוי עצמי וכדומה. שינוי התנהגותי הוא אחד מתוך סימני הבגידה שמעורר חשד ברור.

התרחקות פיזית, אינטימית ובין אישית

 

נשים בוגדות בדרך כלל יתרחקו מבן הזוג, אם זה בפן המיני ואם זה בפן ההתנהגותי והאישי. זאת מהסיבה כי ניהול רומן צורך המון אנרגיות מחשבתיות, בין אם זה מהריגוש שמכניס הרומן לחיים האישיים ובין אם זה הצורך התמידי בהסתרה ובחשיבה על תירוצים. ההתעסקויות האלה גורמות באופן טבעי התרחקות מנטלית ופיזית מבן הזוג.

תירוצים אין סופיים

 

בגידות בחיי הנישואין מאלצות את הצד הבוגד להמציא כל הזמן שקרים ותירוצים לגבי התנהלותו ומה עשה בזמנו הפנוי. אם אתם שמים לב כי האישה החלה עיסוקים חדשים שלא התעניינה בהם לפני כן או יוצאות לעיתים יותר תכופות עם חברות שלא שמרה איתם על קשר במשך שנים, אלו אכן יכולים להיות סימנים לבגידה של אישה.

התנהלות כלכלית אחרת

 

סיפורי בגידות רבים מדווחים כי ניהול רומן מחוץ לנישואין מוביל לשינויים בהתנהלות הכלכלית מצד הבוגד. ניהול רומן הוא ניהול קשר לכל דבר שמצריך הוצאות כלכליות כגון השכרה של מקומות למפגש, מתנות, חופשות וכדומה. במידה ואתם ערים לשינויים בהתנהלות הכלכלית של האישה, נסו להבין מהיכן זה נובע ועקבו אחר ההוצאות הכלכליות שלה.

הסתרה של מכשיר הטלפון הנייד

 

אם בדרך כלל לבת הזוג שלכם לא הייתה בעיה שתשהו לידה כאשר היא בטלפון ולפתע אתם ערים לכך שהיא מתכתבת בסתר, חרדה לכל הודעה שמתקבלת או שמה קוד גישה לטלפון, זהו אכן יכול להיות סימן לבגידה אצל אישה.

 השקעה חיצונית לא מותאמת

 

כאשר בן אדם חדש נכנס לחיינו בפן הזוגי, אנו נעשה הכל על מנת להרשים אותו. במידה ואתה ער לכך כי אשתך משקיעה בעצמה יותר מבדרך כלל, הולכת לעיתים תכופות למספרה, קונה המון בגדים חדשים, משקיעה בציפורניים, מתבשמת ומתאפרת מעבר להתנהלות היום יומית שלה, הדבר יכול לעורר חשד לגבי בגידות בחיי נישואין.

 שינוי בקיום יחסי מין

 

סימני בגידה אצל אישה יכולים לעלות גם בעקבות שינויים שמתרחשים בחדרי המיטות שלכם. אם עד היום בת זוגתכם גילתה תשוקה מרבית והייתה מרוצה מחיי המין שלכם ולפתע איבדה את החשק והרצון לקיים יחסי מין, ללא שינוי קיצוני בחייה האישיים, העניין יכול לעורר חשד.

לחילופין, אם האישה מגלה רצון עז ויוצא דופן לשנות את חיי המין שלכם, להוסיף אביזרים חיצוניים והחשקים עולים יתר על המידה, העניין גם יכול לעורר חשד ולהצביע על סימנים לבגידה.

מה אפשר לעשות עם אותם סימנים לבגידה שאנו מגלים אצל האישה?

 

קודם כל, רגע לפני שאתם מתחממים ומתכננים כבר איך אתם הולכים לפתוח את כל הנושא מול האישה, הזכירו לעצמכם שסימנים אינם בהכרח מעידים על בגידה בחיי הנישואים אלא שהתעורר אצלכם חשד מסוים לעניין זה. על מנת להיות בטוחים בנוגע לבגידה, לפני שאתם מחליטים לעשות מהלך פזיז, אנו ממליצים לשכור שירות של משרד חקירות אזרחי כפוף לחוק הישראלי שיבצע עבורכם חקירות בגידה טרם נקיטת מהלכים בנושא.

החוקרים מטעם משרד החקירות משתמשים במכשירים המתקדמים והאמינים ביותר שיוכלו לספק הוכחות מוצקות לשאלה האם האישה מנהלת רומן מחוץ לנישואין. בנוסף, קיימת חשיבות רבה לקחת את שירותיהן של משרד חקירות אזרחי שכפוף לחוק הישראלי, מאחר ואם יימצא כי האישה אכן בוגדת ותהיו מעוניינים להתחיל בתהליך גירושין, על הראיות שמציגים בבית משפט להיות מבוססות ורלוונטיות.

שיכרו שירותי חוקר פרטי בגידות להתמודדות עם הבעיה

 

כפי שנאמר קודם לכן, עדיף לא להתנהל באופן אימפולסיבי על מנת למנוע פגיעה שלכם מהמצב הקשה שאתם חושדים בו. עדיף להתנהל בתבונה ובסבלנות, על אף הקושי הרב, בכדי שההתנהלות הזו תבוא בעתיד לטובתכם.

אם אתם ערים אל סימני בגידה אצל אישה וחושדים שהיא מנהלת רומן מחוץ לנישואין, שכרו את שירותיו של חוקר פרטי בגידות שיוכל לאמת עבורכם את החשדות באופן סופי. לאחר שהחשדות אכן אומתו וקיימים הוכחות בידיכם, תוכלו להבין איך להתנהל בסיטואציה הזו בחוכמה. 

משרד החקירות ITI מספק עבורכם את השירות האמין והמקצועי ביותר ומלווה אתכם ברגעים הלא פשוטים האלו.  אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת ואנו נבוא לעזרתכם.

עירד תמיר
חוקר פרטי מוסמך בעל ניסיון של מעל 20 שנה באיסוף מודיעין ופתרון משברים.
ITI חקירות
השאר פרטים ונחזור אלייך

    שתפו את המאמר