דיני משפחה, צוואות וירושות

אנו מתמחים בדיני משפחה, מעקבים לאיסוף מידע, בסיוע ציוד מתקדם ואיסוף ראיות קבילות לביהמ"ש ובתי הדין הרבניים. 

אנשינו פועלים במקצועיות רבה, תוך הבנת רגישות הנושא ומלווים את הלקוח מתחילת התהליך ועד סופו. כמו כן, מעידים בתיקים בהם פעלו תוך שת"פ מלא עם עורך הדין המייצג.

למה לשכור חוקר פרטי בתיק גירושין?

לעיתים קרובות, בתיקים מסוג זה אנו נאלצים לחשוף ולהוכיח יכולת כלכלית של בן הזוג, בגידה או רומן, רכוש שמוסתר או כספים שנעלמו.

מקרים נוספים בהם משרד חקירות יכול להועיל הם במקרה של הסכם גירושין או ממון שנערך בחוסר תום לב ומקפח מי מהצדדים, אינו הוגן והלקוח מעוניין להציג בפני בית המשפט ראיות המוכיחות זאת.

בנוסף בנושאי משמרות אנו יכולים להשיג ראיות לאורח חיים או תנאי גידול שאינם ראויים לילדים או אי כשירות בן הזוג כהורה – במידה וקיימים.

מה הופך צוואה לחוקית?

ישנם מספר פרמטרים בהם צריך לעמוד בכדי שהצוואה תחשב לחוקית וקבילה. בין שלל הפרמטרים ניתן למצוא  : בכדי שהצוואה תיחשב כחוקית, כך לשם הדוגמא, עליה להיכתב/ להיחתם על ידי המצווה לפני פטירתו ובנוכחות שני עדים שאינם יכללו בצוואה. ישנה גם עדיפות לעורכי דין מוסמכים במעמד החתימה ולעיתים בדיקת צלילותו וכשירותו של כותב הצוואה בזמן החלטת חלוקת הרכוש. בנוסף לאלו כתיבת הצוואה צריכה להיעשות בכתב ידו של הנפטר ולכלול תאריך וחתימה. כמו כן ישנן סוגי צוואות שונות ונוספות.

בכדיי לדעת את כלל הפרמטרים ואת חוקיותה של הצוואה בזמן אמת יש להיעזר בליווי מקצועי של עורך דין לענייני צוואות-ירושות ולצורך בחינת החוקיות שימוש בחוקר פרטי.

מה אפשר לחקור בענייני צוואות וירושות ומה הסיכוי לבטל את תוקפה של צוואה?

ניסיוננו הרב מלמד כי קיימים מקרים רבים בהם נחתמות צוואות שאינן חוקיות ו/או צוואות שלוקות בחסר או שנעשו בהן טעויות טכניות. לפיכך הסיכוי לבטל את תוקפה של צוואה אינה חוקית – במידה והיא כזו – הינו סיכוי סביר בהחלט.

התערבותו של החוקר בתחום זה נדרשת רק במידה וישנו חשד כי הליך זה נעשה בדרך לא חוקית. הסיבות האפשריות לעיכוב קיום הצוואה או פסילתה הינן האפשרות שהאדם שערך אותה לא היה כשיר לעשות זאת מבחינה רפואית ו/או שכלית קוגנטיבית, ו/או קיומה של השפעה בלתי הוגנת על המצווה וכן סיבות רבות ונוספות.

מה הם היתרונות שבהפעלת חוקר פרטי בענייני יחסי אישות?

להפעלת חוקר פרטי בענייני גירושים, בגידות ואף בירור טרום נישואין ישנם יתרונות רבים:

החומר שנאסף על ידי החוקר נושא רישיון כחוק, קביל בבית המשפט ולכן מהווה ראיה.

במקרים מסוימים ישנה השפעה כבירה לבגידה על סטטוס המשמרות במידה והמעשה כשלעצמו פוגע בטובת הילד.

כאשר אין הסכמה הדדית לגירושין, הוכחת בגידה של אחד הצדדים מהווה עילה לפתיחת הליך גירושין.

על פי חוק יחסי מימון של בית הדין הרבני גבר שמוכיח כי אשתו בגדה בו יכול להחליט על נישולה מחלקה ברכוש ואף לאבד את זכותה לקבלת הכתובה ולחייב גבר בתשלום כתובה במקרה ההפוך.

האם בית המשפט יקבל את הראיות שלי ככשרות?

במידה ותפנו לבית המשפט, על הראיות שתצטרפו לעמוד בקריטריונים הגבוהים של בתי המשפט הקובעים איזשהו איזון בין הזכות לפרטיות לדוג' לבין הצורך לחשוף את האמת בנושא. במידה והאיזון מופר, בית המשפט עלול לפסול את הראיות. עם זאת, דו"ח של חוקר פרטי מוסמך יכול להוות ראייה קבילה בנושא סכסוכי צוואות וירושות שכן החוקר יכול להעיד על מה שראה במסגרת המעקבים והחקירות שביצע ואף להציג מסמכים המחזקים את טענות המזמין ובא כוחו.

מאמרים נוספים על דיני משפחה

משרד חקירות מעקב סמוי - חוקר פרטי מעקבים בגידות

מעקבים בגידות

סיפורי בגידות ניתן למצוא ברחבי הרשת אין-ספור סיפורי בגידות. רבים מאתנו אף שמענו ממקור ראשון, מפי האנשים הקרובים אלינו ביותר אודות סיפורי בגידות של בני

קרא עוד »
סימנים לבגידה

סימנים לבגידה ומה לעשות?

מהם הסימנים לבגידה? חושדת שבעלך בוגד בך? יש לך אינטואיציה ואת לא מדמיינת. אמנם הכל נראה לכאורה 'כרגיל' אבל את מבינה שמשהו לא מתנהל כשורה.

קרא עוד »
מדוע נשים בוגדות

מדוע נשים בוגדות

גם אם אנחנו לא עושים זאת באופן גלוי-  הרבה גברים מגיעים לרגע בו הם שואלים את עצמם "האם אישתי בוגדת בי?". זה לא סוד ששיעורי

קרא עוד »
בגידות ורומן מחוץ לנישואים

סטוץ או רומן בחיי הנישואין

בגידות בקרב בני זוג היא לצערנו תופעה נפוצה. כיום ניתן לשמוע על סיפורי בגידה רבים בקרב קרובים, חברים, קולגות לעבודה ועוד. את אתם חושדים כי

קרא עוד »