• חקירות
  • חקירות מעקבים בחו"ל – 5 דגשים שחייבים לדעת!

חקירות מעקבים בחו"ל – 5 דגשים שחייבים לדעת!

שירותי חקירות מעקבים בחו"ל ניתנים בדר"כ על ידי משרדי חקירות אשר מספקים שירותי מודיעין עסקי וייעוץ אסטרטגי בינלאומי. שירות זה יעיל במיוחד כשאדם אשר יש לכם עניין בו ברח אל מחוץ לארץ או כאשר יש צורך באיסוף מודיעין עסקי על עסק אשר ממוקם בחו"ל.

בדרך כלל מדובר באדם שחייב כספים, אך לעיתים מדובר גם באנשים אחרים. לדוגמה, ניתן להיעזר בשירות מעקבים בחוץ לארץ על מנת לאתר בן או בת זוג אשר ברחו עם הילדים אל מחוץ לארץ או לחלופין כאשר יש סימנים לבגידה בין בני זוג בחו"ל.

ראוי שמעקבים מסוג זה יתבצעו על ידי משרד חקירות וחוקר פרטי מנוסה ומיומן, המסוגל ליצור לעצמו הסוואה מושלמת. במאמר זה, נעסוק בכל סוגי המעקבים בחו"ל, ובשירותים שיכול להציע לכם חוקר פרטי וחברות מודיעין עסקי המתמחים בתחום זה.

חקירות מעקבים בחו"ל

ראשית, מעקבים המתבצעים מחוץ לארץ מתבצעים לרוב על ידי צוות המורכב משני חוקרים פרטיים יחד. זה קורה משום שחוקר פרטי אחד לא יכול לעקוב אחרי אדם במשך 24 שעות ביממה, ולכן החוקר הפרטי השני מחפה עליו.

בנוסף, מעקבים מסוג זה מתבצעים בדרך כלל כשאחד החוקרים רכוב על אופנוע, והשני נוהג ברכב, על מנת לוודא שלא יאבדו את היעד. במעקבים מחוץ לארץ נעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים הכוללים האזנת סתר לטלפון נייד, וטכניקות שונות ומגוונות, על מנת להשיג מידע איכותי ומהימן במהירות האפשרית.

חקירות בינלאומיות

חקירות בינלאומיות הן חקירות המתבצעות מחוץ לשטחה של מדינת ישראל, ומחוץ לתחום השיפוט שלה. חקירות בינלאומיות הן שונות ומגוונות, וכל אחת מהן מתמקדת בנושא אחר. המשותף לכולן הוא הקושי הרב הטמון בביצוע חקירה בסביבה זרה ולא מוכרת.

על מנת להתמודד עם הבעיה, משרדי חקירות רבים פועלים בשיתוף פעולה עם מקומיים בכל הקשור לחקירות בינלאומיות.

חקירות כלכליות

חקירות כלכליות הן חקירות שנועדו לדלות פרטים על הנכסים אשר בבעלות מושא המעקב ועל מצבו הכלכלי. מעקבים בחו"ל, אשר מתבצעים כחלק מחקירות כלכליות, מתמקדים בעיקר בפעולות הכלכליות אותן מבצע מושא המעקב.

הוצאות, הכנסות, ופגישות בבנק, הכל מתועד על ידי החוקר הפרטי, אשר ידווח לכם על ממצאיו.

איתור אנשים

איתור אנשים הנמצאים בחוץ לארץ היא משימה לא קלה בכלל. שירות זה ניתן בעיקר על מנת למצוא בעלי חוב, יורשים, חברי ילדות איתם נותק הקשר, בעלי נכסים, נעדרים, ומטרידים אנונימיים.

משימה זו מתבצעת פעמים רבות בשיתוף פעולה עם אזרחים מקומיים, ואף עם חוקרים פרטיים אחרים. איתור אנשים מצריך לפעמים הסוואה טובה, ויכולת להיטמע בסביבה, ועל כן ראוי שיתבצע רק על ידי חוקרים פרטיים מנוסים, מיומנים, ובעלי קשרים מתאימים.

סיכום

מעקב סמוי בחוץ לארץ הם מבצע מורכב במיוחד. מעקבים מסוג זה דורשים מהחוקר הפרטי קשרים ויכולות מתאימות.

חקירות בינלאומיות כוללות כמובן מעקבים, ועשויות לכלול גם איתור אנשים, ואף להתנהל בתור חקירה כלכלית. לכן, לפני שאתם שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי למשימת מעקב בינלאומית, עליכם לוודא שיש לו את סל הכישורים המתאים.

אם תרצו לשכור את שירותיו של חוקר פרטי איכותי למטרות מעקב בחו"ל, תוכלו לפנות למשרד החקירות ITI חקירות וייעוץ אסטרטגי.

עירד תמיר
חוקר פרטי מוסמך בעל ניסיון של מעל 20 שנה באיסוף מודיעין ופתרון משברים.
ITI חקירות
השאר פרטים ונחזור אלייך

    שתפו את המאמר