• חקירות
  • חוקר פרטי מעקבים – איך זה עובד?

חוקר פרטי מעקבים – איך זה עובד?

תהליך של מעקב חקירה הוא חלק אינטגרלי מהעבודה של כל חוקר פרטי ועבודת מעקבים. מדובר כמובן על הסיטואציה בה עלינו לעקוב אחרי אדם אחר כדי לדלות מידע ועדויות שיעזרו לנו וללקוח שלנו להגיע למסקנות המתבקשות. מעקב חקירה זו לא עבודה קלה אבל כאשר מדובר על אנשי מקצוע מעולים היודעים את העבודה, אנחנו בהחלט יכולים לראות כיצד מעקב חקירה מאפשר לנו להגיע לתוצאות מצוינות.

הנקודה היא שתהליך של מעקב חקירה אצל חוקר פרטי לא רק צריך להיעשות ביד מיומנת. אלא אנחנו מדברים על תהליך שיכול להתרחש רק בזכות אלו המכירים את החוק.

כלומר, כל עוד נבצע מעקב חקירה באופן שמסכן את היכולת של הלקוח שלנו ליהנות מהעדויות אותן אספנו ולהיעזר בהן בבית המשפט, במידה רבה לא ממש עשינו שום דבר.

לעומת זאת, כאשר אנחנו מדברים על חוקר פרטי מעקבים אשר מבצע מעקב חקירה שמבוצע בהתאם לחוק, ללא ספק הדבר נותן לנו פתח ומאפשר לנו להבין באופן עמוק את המקרה באופן כזה שיכול לשרת את הלקוח שלנו באופנים רבים כמו לדוגמא מעקבים בגידות.

במאמר הבא נדבר על העבודה הפרקטית, איך אנחנו מורידים לשטח, הלכה למעשה, את הליך החקירה.

חוקר פרטי מעקבים – הכל מתחיל בתכנון נכון

בין אם אנחנו מדברים על חוקר סייבר פרטי ובין אם אנחנו מדברים על חוקר פרטי בגידות במקרה של חשד לבגידות בנישואין, בכל מקרה עלינו להתחיל בתכנון ובהיכרות מעמיקה עם הסיטואציה.

הנקודה אותה רבים מפספסים היא שכאשר מדובר על חקירה לא תמיד אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו מחפשים כבר מהרגע הראשון.

כלומר, אנחנו נמצאים במאיין סיטואציה בה עלינו לקחת בחשבון כי הלקוח שמחפש סיוע, למשל במקרה של חוקר פרטי בגידות, בדרך כלל מגיע עם תחושה כללית, כזו שלא בהכרח יכולה להוריד מין הכוח אל הפועל.

לכן, חשוב לכל חוקר פרטי להתחיל בראש ובראשונה בחקירה של המקרה באופן כזה שיאפשר לחוקר למצוא קצה חוט שיאפשר לו להתחיל בעבודת החקירה.

מעקב חקירה הוא תהליך בו עלינו למעשה לקחת את המערך התכנוני בו התחלנו ולהבין כיצד אנחנו מצליחים להביא אותו לעולם המעשה.

השלב השני של העבודה הוא למצוא את הדרך לבצע מעקבים של חוקר פרטי באופן חוקי

חוקר פרטי ושימוש במעקבים הוא תהליך שלעיתים כולל האזנות סתר, צילומים בחשאי ואיסוף של עוד ועוד עדויות שיאפשרו לנו לתת ללקוח שלנו את התמונה הכללית הגדולה יותר.

ביצוע של החקירה במקרים הללו עלול במהירות רבה להגיע לכדי סיטואציה בה אנחנו אמנם מגיעים לחקר האמת אבל באופן לא חוקי.

מדוע מדובר בבעיה? משום שבסופו של יום אנחנו רוצים למנוע מצד אחד חקירה נגדית של הלקוח שלנו. כלומר, אנחנו רוצים להימנע ממקרים בהם פשוט ישפטו את הלקוח שלנו בעקבות מעשים לא חוקיים שזה ביצע לכאורה. מהצד השני אנחנו רוצים שהלקוח שלנו יהיה בעל ראיות שיאפשרו לו למצות את הזכויות שלו בבית המשפט.

אנחנו לא מעוניינים חלילה להוביל לכך שאולי הלקוחה שלנו יודעת שבעלה בוגד בה, אבל בגלל התנהלות לא חוקית הראיות שזו הביאה לא יחשבו כראיה קבילה בבית משפט מה שיוביל לפגיעה בזכויות שלה.

אצלנו כל חוקר פרטי במרכז מכיר את העבודה ויודע בדיוק כיצד לנהל מעקבים הכוללים הבאה ובחינה של ראיות ללא פגיעה בזכויות של הלקוחות שלנו בסופו של דבר.

מכאן עליכם לסמוך עלינו שנבצע מעקבי חקירה באופן הטוב ביותר עבורכם

אנחנו יודעים שזה לא תמיד קל לסמוך על אחרים. וודאי בנושאים רגישים מאין אלו. לכן, בין היתר, התפקיד של חוקר פרטי הוא לשקף עד כמה שניתן את תהליך החקירה. אנחנו מאמינים כי ביחד נצליח להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

עירד תמיר
חוקר פרטי מוסמך בעל ניסיון של מעל 20 שנה באיסוף מודיעין ופתרון משברים.
ITI חקירות
השאר פרטים ונחזור אלייך

    שתפו את המאמר