• בגידות
  • בגידה של זוגות נשואים – מה עושים?

בגידה של זוגות נשואים – מה עושים?

סיפורי בגידות בחיי נישואין הן תופעה נפוצה, הן בקרב נשים בוגדות והן בקרב גברים. כמעט כולנו מכירים סיפורי בגידות – סיפורי בגידות נשים, סיפורי בגידות גברים וכמובן סיפורי בגידות במקום העבודה.

פעמים רבות, ניזכר שהיו סימנים של בגידה כבר זמן רב לפני. הסיבות לבגידה אינן מוחלטות, אך יש להן מכנה משותף: שגרה, מחסור בריגושים, תסכול ואפילו קשיים כלכליים.

אם אתם חושדים כי בן או בת הזוג שלכם בוגד/ת בכם וזיהיתם סימנים לבגידה של הבעל או סימנים לבגידה של אישה – סמכו על האינסטינקטים שלכם, אזרו אומץ והיעזרו בשירותיו של משרד חקירות בגידות כדי לגלות את האמת ולשקול את הצעדים שלכם להמשך.

בגידות בחיי הנישואין – למה חשוב לבדוק האם בן או בת הזוג בוגדים בכם?

 

מה עושים כשחושדים בבגידה? עדיף לא לתת לספק לכונן בכם, להשתלט על יומכם ואף לדרדר עוד יותר את המערכת הזוגית ואת התא המשפחתי שלכם.

פעמים רבות החשש שמא מתקיימות אצלכם בגידות בחיי הנישואין גורמות לסערת רגשות גדולה יותר מאשר גילוי בגידה אמיתית.

מצד אחד – יש אצלכם סימנים לבגידה, מצד שני – אין לכם וודאות ואתם לא באמת יכולים לעשות שום דבר חד משמעי.

מדובר במצב מורט עצבים שחייבים לשים לו סוף – לכאן או לכאן. אם אתם מרגישים שישנם סימני בגידה התואמים גם לדברים ששמעתם בנושא של סיפורי בגידה, פנו עוד היום לשירות של חוקר בגידות כדי להפסיק את מחול השדים הזה.

אם תצליחו להוכיח שבן או בת הזוג שלכם בוגד/ת בכם, יפתחו בפניכם מספר ערוצי פעולה כשיש לכם שליטה טובה יותר בסיטואציה.

חוקר פרטי בגידות מנוסה ומקצועי יאסוף עבורכם את הראיות החוקיות שישמשו אתכם מול הבעל או האישה וגם מול בית המשפט.

גילתי שהוא בוגד בי, גיליתי שהיא בוגדת בי. מה עכשיו?

 

במידה ולאחר שהרגשתם סימנים ראשונים לבגידה והחלטתם לפנות לשירות מעקבים בגידות ואכן גילתם כי מתנהל רומן מאחורי הגב שלכם – הקלפים ביד שלכם.

באמצעות הראיות שנאסוף עבורכם ושיש בכוחן להוכיח שהתקיימה בגידה, ניתן לפנות להליך של גירושין בעקבות בגידה של הבעל או גירושין בעקבות בגידה של האישה.

חשוב לדעת – דיוני הגירושין מתקיימים לפי הדין העברי, והוכחה בדבר בגידה היא משמעותית ובעלת השלכות – החל מנישול רכוש, דרך איבוד כתובה ועד לחיוב בן/בת זוג להתגרש גם אם הוא מתנגד לכך. עם הראיות שיש בידינו נפעל ביחד עם עורך הדין שלכם למיצוי הזכויות שלכם.

משרד חקירות ITI – חקירות בגידה

 

שיטות העבודה של חוקר בגידות הן רבות ומגוונות. כשפונים לשירות מסוג זה, חשוב לוודא שהחברה הינה חוקית ופועלת על פי חוק חוקרים פרטיים הישראלי כדי שהראיות שיושגו יהיו קבילות בבית המשפט ולא יפסלו.

משרדנו ITI חקירות בבעלות עירד תמיר מתמחה בדיני משפחה לצד מעקבים ואיסוף ראיות קבילות לבית המשפט ולרבנות. אם אתם חושדים כי בן / בת הזוג מנהל/ת רומן מאחורי גבכם, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לקבלת שירות רגיש ודיסקרטי.

עירד תמיר
חוקר פרטי מוסמך בעל ניסיון של מעל 20 שנה באיסוף מודיעין ופתרון משברים.
ITI חקירות
השאר פרטים ונחזור אלייך

    שתפו את המאמר