• חקירות
  • באיזה ציוד משתמש משרד חקירות בעת חקירה?

באיזה ציוד משתמש משרד חקירות בעת חקירה?

מי לא אוהב לראות סרטי בילוש? אתם חושבים שזה במקרה יצא כך שהסדרות הישראליות המפורסמות ביותר בחול אלו סדרות העוסקות במוסדות הריגול הישראליים? הדבר כמעט מובן מאליו. בסופו של יום כולנו רוצים להרגיש איזה ג'יימס בונד ליום אחד, בלש, פותר כל דבר.

אמנם בסטנדרטים הכל נראה ורוד ופסטורלי, אבל האמת היא כי בחיים האמיתיים התמונה מורכבת בהרבה.
זה לא שאנחנו לא אוהבים את העבודה שלנו, אנחנו גאים ואוהבים את התחום בו אנחנו עוסקים, אלא שאנחנו יודעים כי בחיים המקצועיים הדברים לא נראים בדיוק כמו סרט הוליוודי.

בעולם האמיתי, וגם אצלנו במשרד חקירות ITI אנחנו אמנם משתמשים בציוד מתוחכם כדי לעבוד. אנחנו צריכים כמובן מכשירי הקלטה מצוינים, מצלמות טובות, מה שנפרט עליו עוד בהמשך. אבל יותר מהכל, אנחנו צריכים לסמוך על כוח האדם שלנו.

אז היום, במאמר הבא נספר לכם קצת על הדברים שמתרחשים מאחורי הקלעים של עולם הבילוש הכולל מודיעין עסקי וייעוץ אסטרטגי לעסקים – נספר לכם על הכלים שמשרתים אותנו בזמן מעשה ונבין ביחד כיצד ניתן להפוך את הציוד בו אנחנו נעזרים למה שמאפשר לכם לקבל את התמונה הטובה ביותר של המצב הנתון.

מכשירי הקלטה, איך הם משמשים אותנו ומה חשוב לדעת?

מכשירי הקלטה וציטוט הם ממש כאילו נלקחו מתסריט כתוב היטב, אלא שבמציאות דווקא מכשירי הקלטה הם הדבר בו אנחנו נעזרים פחות.

"לדוגמא" לא מעט אנו נתקלים בשאלה – במקרה של סימנים לבגידה של אישה. איך אני בודק זאת? מה שצריך להבין על התחום של חקירות פרטיות – חקירות קטנות, אלו שלא מנוהלות בידי המדינה, שכל עוד בית משפט לא אישר לנו לבצע מעקב מורכב על חשודים פוטנציאלים, מה שמאושר כמובן לקוחות הביטחון בגלל כל מה שנוגע לביטחון המדינה והציבור, למעשה אין לנו אישור להתקין מכשירים להאזנת סתר במכשירים של אלו שנמצאים בצד השני של המתרס.

לא רק שאנחנו לא נעזרים בציוד הזה אלא שהתפקיד שלנו הוא להבטיח כי הראיות אותן אנחנו אוספים יהיו קבילות ראיות בבית משפט.

כך שאנחנו לא רוצים להשתמש במכשירים מורכבים מדי, אלא אנחנו רוצים לתפוס את השיחות המעניינות או דרך גורם שלישי שמקליט את השיחה כאשר היא מתרחשת. שהרי לפי החוק לצד המשתתף בשיחה מותר לפרסם את ההקלטה מאותה שיחה.

לעיתים אנחנו נקליט את החשוד במקום ציבורי, שכן לפי החוק גם זה מותר, שהרי במקום ציבורי עליו לצפות לכך שיצותתו לו.

ציוד מתקדם עבור משרד חקירות בעת חקירה סמויה – גלויה

מצלמות מתקדמות הן בוודאי מכשיר חשוב עבורנו, העוסקים בתחום. אנחנו נעזרים במצלמות כל הזמן כדי לצלם את החשודים ממרחק בשטח הציבורי. אנחנו נזכיר שוב, אסור לנו לפעול בתוך בית פרטי של אדם אחר.

אסור לנו לצלם מתוך מרפסת שכנה לצורך העניין או לפעול בכל אופן שיפגע בזכות הבסיסית של כל אחד במדינה דמוקרטית לשמור על פרטיותו.

אבל אנחנו בהחלט נעשה את מה שצריך כדי להבטיח כי החשודים שעומדים אצלנו על הכוונת יהיו בטווח השמיעה שלנו והראיה. אנחנו נדאג לכך שאלו יתפסו במידת הצורך בשעת מעשה.

האדם הוא זה שינצח את הקרב – ITI משרד חקירות עם הציוד חקירות שמתאים לצרכים שלך!

אנחנו מאמינים, אצלנו במשרד החקירות שלנו, כי זה ממש לא משנה מה המכשיר בו אנחנו משתמשים כדי לפצח את התעלומה.

הדבר החשוב באמת הוא להיות בטוחים כי יש לנו את כוח האדם האיכותי שיאפשר לנו למצוא את הראיות הטובות ביותר, אלו שיוכלו לשמש את הלקוחות שלנו לאורך כל ההליך המשפטי במידה וזה מתקיים בייחוד עבור מקרי ייעוץ אסטרטגי פוליטי.

במשרד החקירות ITI אנחנו מאמינים כי ראש גדול, יכולות תקשורת טובות והבנה מעמיקה של מערך הכוחות, הם אלו שיאפשרו לנו בסופו של דבר למצוא את הפתרון המושלם עבורכם.

עירד תמיר
חוקר פרטי מוסמך בעל ניסיון של מעל 20 שנה באיסוף מודיעין ופתרון משברים.
ITI חקירות
השאר פרטים ונחזור אלייך

    שתפו את המאמר