• חקירות
  • מה הדברים שאתם צריכים לדעת על השירות של משרד חקירות פרטי

מה הדברים שאתם צריכים לדעת על השירות של משרד חקירות פרטי

עבודה של משרד חקירות היא כמובן עבודה שנעשית לא בכל יום. סיוע של משרד חקירות זו כמעט תמיד תוצאה של מקרים שמביאים את הלקוח לחפש שירות לא שיגרתי שכזה. אנחנו יכולים לראות לקוחות פונים לאנשי מקצוע כמו חוקר פרטי או משרד חקירות כאשר יש לברר על בעלי עסקים שמתחרים בעסק, במקרים של חוקי צוואה שמתהדקים על צווארם של חברי משפחה מסוימים, כמובן שרבים נהנים מהשירות של משרד חקירות כאשר אנחנו מדברים על מקרים של חקירות בגידה וגירושים.

מה היתרון בשימוש משרד חקירות – חוקר פרטי?

התשובה לכך מורכבת משני חלקים:

1. היתרון נובע מכך שמדובר על אנשי מקצוע מיומנים שיספקו לכם את המידע אותו אתם צריכים: כאשר אתם פונים לאנשי מקצוע אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי אלו יעשו את המוטל עליהם תוך שהם נעזרים בכלים אותם רכשו לאורך השנים מתוך ניסיון, יישום ידע ואמונה.

2. חוקר פרטי מנוסה יאסוף עבורכם ראיות קבילות בבית משפט: אם אתם רוצים להוכיח כי הבעל בוגד, האישה נואפת – במקרה חשד למקרה בוגדים בוגדות, איש העסקים הזה והזה פועלים לא כחוק, על ידי שימוש באיש מקצוע המכיר את העבודה אתם יכולים להביא ראיות שיוכיחו את הטענה שלכם גם במישור המשפטי בלי שאלו יפסלו משום שנגבו שלא כחוק. היתרון כמובן של איש מקצוע הוא בכך שמדובר על מי שמכיר את הכללים היטב וידע ולהנחות אתכם בדרך הפתלתלה עד למציאת הפתרון המושלם.

מה ניתן לגלות בעקבות מעקב סמוי?

ניתן לגלות הכל, כמובן שהכל תלוי בהגדרת היעדים והמטרות אותן סימנו לכתחילה. הנקודה היא שאנחנו לא רוצים סתם למצוא מידע רכילותי על האדם שעליו אנחנו מבצעים מעקב.

בשביל זה קיימות הרשתות החברתיות. אנחנו לא נוכל להבין באמת מה הוא חושב, מדוע זה פועל כפי שהחליט לפעול. אנחנו רק יכולים להבטיח כי מעקב סמוי יביא את הראיות הנדרשות כדי לשפר את המעמד של הלקוח שלנו בבית המשפט. זה הדבר הכי חשוב ומשמעותי עבורנו בתור אנשי מקצוע.

באיזה ציוד משתמש משרד חקירות בעת חקירה?

אנחנו מדברים בגדול על שילוב של אמצעים אלקטרוניים שונים כמו מכשירי האזנת סתר, מצלמות מתוחכמות וכן הלאה. אבל חשוב שנבין כי בלי שנפעיל את המערכות הללו באופן מושכל, בלי שנחשוב בדיוק מה אנחנו מתכוונים להשיג וכיצד, אנחנו ככל הנראה לא נצליח למצוא את מה שאנחנו מחפשים.

העבודה בעולם החקירות היא להבטיח, בראש ובראשונה כי אנשי המקצוע שלנו בשטח יהיו אנשים שקל לדמויות אחרות 'להיפתח בפניהם'. רק אנשי מקצוע מיומנים, אלו שיודעים לתת את ההצגה הנדרשת, חושבים באומץ ורואים את התמונה הגדולה, אלו הגורמים המהותיים ביותר בעולם הריגול והבילוש. לא האם נעזרנו דווקא במצלמה מדגם כזה או מדגם אחר.

אילו ראיות קבילות בבית משפט?

במקרה של הקלטות אנחנו מדברים על הקלטות שהוקלטו במקום ציבורי, אם זה בית קפה, מסעדה או כל מקום בו יש חשש שיהיה מי שיאזין לך. הקלטות יכולות להיחשב לעדות גם אם אחד המשתתפים בשיחה מחליט, על דעת עצמו לשתף את ההקלטה המדוברת.

כאשר אנחנו מדברים על תמונות כמובן שגם כאן אנחנו צריכים לעמוד בחוקי מדינת ישראל ולשמור על צניעות הפרט אבל אין כל מניע לצלם אדם ההולך ברחוב ולא מסתתר בתוך הבית הפרטי שלו.

מדוע כדאי להשתמש במשרד חקירות במקרה של חקירות ירושה?

לא נעים לנו להגיד כמה פעמים עזרנו למשפחות שונות במקרים הללו. כסף הוא גורם שיכול ממש לסנוור עיניים של אנשים טובים. חקירות ירושה זו חוויה מאוד לא נעימה ואנחנו תמיד משתדלים לעשות הכל כדי לתת לבני המשפחה את הידע המקצועי אותו הם צריכים, עם כל הרגישות ותשומת הלב הנדרשת.

עירד תמיר
חוקר פרטי מוסמך בעל ניסיון של מעל 20 שנה באיסוף מודיעין ופתרון משברים.
ITI חקירות
השאר פרטים ונחזור אלייך

    שתפו את המאמר