• בגידות
  • מי בוגד יותר גברים או נשים – נכון לשנת 2022?

מי בוגד יותר גברים או נשים – נכון לשנת 2022?

מי בוגד יותר גברים או נשים – כולם שואלים את השאלה הזו, אבל מה זה בכלל משנה מי בוגד יותר, גברים או נשים? מה שחשוב, זה שבני אדם ובני זוג בוגדים, מסתירים, משקרים ועוזבים בכל יום, בכל מקום. ומהצד השני נשארים מאחור בני זוג נבגדים, שחווים חוסר כנות, מתמודדים עם שקרים ונטישה בכל יום, בכל מקום.
אז האם זה משנה מי בוגד יותר גברים או נשים? על פי מחקרים, התשובה לשאלה היא שאין הבדל בין גברים לנשים. כולם בוגדים. למה נשים בוגדות, למה גברים בוגדים, גם שם הפערים לא כל כך משמעותיים כמו שרבים מאמינים. בסופו של דבר, יש מגוון רחב של מניעים וצרכים לא ממומשים המובילים למקום של בגידות בחיי נישואין וזוגיות, והסוד הוא להשכיל ולשים לב מתי יש סימנים מקדימים לבגידות שמתעוררים בשטח, בין אם כדי לגלות בגידה ובין אם כדי למנוע בגידה.

בגידות בחיי נישואין

בגידות בחיי נישואין יכולות לנפץ את כל החלומות לזוגיות טובה, למשפחה יציבה. בגידות בנישואין וזוגיות עלולות לגרום לבושה, לבעיות אמון עתידיות ולירידה בערך העצמי עבור בן הזוג הנבגד. מעבר לפגיעה הממשית באמון שבזוגיות, בגידות בחיי נישואין עשויות לפגוע גם בילדים ובתפיסה הזוגית שלהם לעתיד: לא משנה כמה הורים ינסו להסתיר קשיים או בגידות בחיי נישואין, ילדים סופגים את הטראומות והקשיים שמועברים להם שלא במתכוון, מושפעים מכך ולומדים את הזוגיות שהם חווים דרך ההורים בבית. בסופו של דבר במקרים רבים אותם ילדים עלולים לחקות את ההתנהלות הזוגית של הוריהם מול בני הזוג העתידיים שלהם.
"היינו צעירים, היינו מאוהבים, היינו בטוחים שזה אנחנו נגד כל העולם, שמצפה לנו עתיד ורוד ביחד לכל החיים. ואז מתחילים החיים האמיתיים: ילדים, קשיים כלכליים, שיעמום, חוסר סיפוק. לאחר מכן מגיעה חוסר כנות, הסתרות, שקרים. זה כבר לא אותו ביחד שהיה לנו תמיד. ואז מתחילות בגידות בנישואין."

מצא את ההבדלים: למה נשים בוגדות? למה גברים בוגדים?

כמו שכבר נכתב לא מעט, אנשים רבים לא מאמינים שנשים מסוגלות לבגוד כמו גברים, אולי מפני שהם שהם חושבים שלנשים יש יותר צורך ביציבות ותמיכה למען גידול משפחה, או ערכי נאמנות ואהבה גדולים יותר אותם הן לא יעזו להרוס בבגידה. בנוסף רבים מאמינים בתפיסה שלנשים אין צורך בריגוש כמו לגברים או שיש להן חשק מיני מופחת. זו טעות!
מצד שני, נשים רבות בטוחות שלגברים יש פחות צורך בקרבה ואינטימיות, ברגשי חיבה חמים וביציבות זוגית ומשפחתית. גם זו טעות.
גברים ונשים זקוקים להכל מהכל. לתמיכה רגשית, תשומת לב, פרגון, הערכה, יחס, ולצד כל אלה גם למימוש ייצרים ופנטזיות, לריגושים, ליציאה משגרה, ולסיפוק מיני.
המניעים המרכזיים של נשים ושל גברים לבגידות יהיו הרצון להינות מכל העולמות ולהספיק כמה שיותר. גם זוגיות ושגרה מצד אחד, וגם ריגוש וסיפוק מיני. בתוך מערכת יחסים זוגית ארוכה יש לפעמים תחושה שלא ניתן לגשר על הפערים שבין זוגיות יציבה ושגרתית לבין הצורך לממש פנטזיות וריגושים.

בגידות במקום העבודה:

לא מן הנמנע שמקומות עבודה שונים הינם כר פורה לבגידות במקום העבודה. שם אנו נמצאים במהלך מרבית שעות היום. חברויות ומערכות יחסים עמוקות עשויות להיווצר במקומות עבודה, ויחד איתם לעתים רבות מתקיימים גם רומנים ובגידות.

סימנים לבגידה: איך יודעים שגבר בוגד? ומה לגבי אישה בוגדת סימנים:

אישה בוגדת סימנים, במידה וישנו חשד בגידה בחיי נישואין, חשוב קודם כל לזהות את הסימנים המקדימים. איך יודעים שגבר בוגד? להקשיב גם לאינטואיציה הפנימית שלכם ולנסות ככל הניתן לבדוק ברגישות האם החשד הוא אמיתי. גם כאשר מזהים את סימנים לבגידה, סימן אחד או יותר, יש ערך לחיפוש אחר ההוכחות הרלוונטיות ולא לקפוץ מיד למסקנות. להלן כמה מהסימנים הנפוצים ביותר:

שינוי משמעותי בהתנהגות.

ריחוק וקרירות אשר לא תואמים את מערכת היחסים בימיה הטובים.

גם התלהבות יתרה לא אופיינית ורצון להוכיח על קירבה עשויים להוות סימנים לבגידה.

סימני בגידה סלולרי:

נושא הפרטיות והיכולת לשמור עליה במערכת זוגית היא חשובה לאין שיעור ויש לכבד אותה. עם זאת, סימני בגידה סלולרי מתרחשים כאשר יש שינוי בהתנהגות בן או בת הזוג אשר פעלו עד כה בשקיפות יחסית מול הסלולרי שלהם ולפתע הופכים חרדים יותר כאשר מקבלים שיחה או הודעה, ומשתדלים להסתיר את פעולותיהם בטלפון.

בגידות במקום העבודה או היעדרות מרובה מהבית:
כאשר בן או בת הזוג מתחילים "לעבוד קשה" יותר מהרגיל, לפתע מרבים לצאת לפגישות עבודה, לכנסים, כאשר הם מאשימים את הבוסים בדרישות בלתי נתפסות לשעות עבודה נוספות.
חוסר חשק מיני או חשק מיני יוצא דופן:
שינויים בחשק המיני לטובה או לרעה עשויים להעיד על בגידה. ירידה בחשק המיני מול בן או בת הזוג ומנגד רצון להתנסות בתנוחות חדשות ולשנות את ההרגלים שהיו לכם לאורך השנים.
השקעה לא אופיינית במראה חיצוני:
דיאטות חריפות, שינויים בהרגלי אכילה, בגדים חדשים, תספורות מיוחדות או תכשיטים לא מוכרים. בן זוג או בת זוג שמנהלים רומן נוטים לנסות להרשים את המאהבים שלהם, לקנות ולקבל מתנות.

שקרים הנוגעים לכסף:

ישנה חשיבות להתנהלות כלכלית פתוחה ונכונה בזוגיות בריאה. כאשר אחד מבני הזוג מתחיל להסתיר הוצאות, מגלה רצון או פותח חשבון בנק בסתר ולפתע מעביר לחשבון המשותף סכומים נמוכים מהרגיל, יש מקום לבדוק את הסיבה לכך.
מעבר לכל הסימנים הנ"ל ישנם עוד סימנים לבגידה רבים נוספים אליהם מומלץ לשים לב:
ביקורתיות חריגה או "חנפנות"; ישיבה מול המחשב במשך שעות ממושכות; מחיקת נתונים בסלולרי או במחשב; חיי החברה הופכים פתאום לעשירים יותר ובני הזוג מרבים לפתע להיפגש עם חברים או חברות; ריבוי שקרים "לבנים"; פרצי קנאה חריגים; אינטואיציה.

עירד תמיר
חוקר פרטי מוסמך בעל ניסיון של מעל 20 שנה באיסוף מודיעין ופתרון משברים.
ITI חקירות
השאר פרטים ונחזור אלייך

    שתפו את המאמר