• חקירות
  • איך מוצאים משרד חקירות בינלאומי מומחה בתחום?

איך מוצאים משרד חקירות בינלאומי מומחה בתחום?

איך למצוא משרד חקירות בינלאומי?
לא כל חקירה שמתנהלת מסתיימת בתחומי הארץ. לפעמים, במהלך החקירה מתגלים כיוונים חדשים המובילים למגוון מקומות ברחבי הגלובוס. במקרים אחרים, כבר בראשית החקירה מובן כי יש להיעזר במשרד חקירות בינלאומי, כזה שלא יקרוס תחת הרעיון של חקירות בינלאומיות, יחד עם כל המורכבויות המתלוות לחקירות שכאלה.

משרד חקירות בינלאומי יהיה משרד אשר בידיו הכלים, הידע, הניסיון ומקורות מידע אמינים ברחבי העולם. משרד חקירות שעובד בחול יידע להעניק את כל שירותי החקירות בהם מתמחה בארץ ויכולת איסוף המידע שלו לא תפגע בשום מקום ברחבי העולם.

בין תחומי החקירות ניתן לייצא חקירות בתחומים: חקירה כלכלית, איתור נכסים, יורשים, חקירות מודיעין עסקי, ייעוץ אסטרטגי, ייעוץ ביטחוני, דיני משפחה וכו'.

חקירות בינלאומיות זה עולם קטן מאוד

לא לכל משרד חקירות ישנם האמצעים לחקירה איכותית בארצות רחוקות. משרד חקירות בינלאומי פרטי אשר מכיר בכך שחקר האמת לעתים רבות עשוי להימצא במקומות בלתי צפויים ברחבי העולם –  ידאג ויכשיר את עצמו ליצירת אמצעים בלתי תלויים ביבשת או מדינה, מתוך מודעות לקשיים שעלולים להתעורר בסביבה זרה, תנאים לא רגילים, תרבות ושפה שונה.
משרד חקירות ITI דואג ומוודא באופן שותף כי כל אמצעי החקירה העומדים בפניו בארץ יתאפשרו בכל מקום בעולם, וכי רמת החקירה לא תפגע בדרך למציאת האמת.

כיצד משיגים מידע במקומות רחוקים?

בהגדרתו, המושג "חקירות בינלאומיות" מתייחס לכל חקירה אשר נדרש עבורה חיפוש מידע מסוים אשר נמצא מחוץ לתחומי שטחה ושיפוטה של מדינת ישראל. כאשר משרד חקירות בינלאומי יוצא למבצע שכזה, יהיה לו צורך בתשתית מבצעית רחבה של אנשי קשר, מקורות מידע מהימנים להענקת סיוע בעת הצורך, היכרות ניכרת עם השטח, ידיעת חוקי המדינה הזרה, שפה ותרבות. כל אלה על מנת שלא להתבלט בשטח ולייצר מרחב בטוח לליקוט מידע באופן הדיסקרטי והיסודי ביותר.

משרד חקירות בינלאומי מומחה אשר ייצמד לדרך פעולה זו, אין מניעה כי יוכל להשיג את מיטב המידה בכל נושא הנדרש: החל מאיתור נעדרים, חייבים, נכסים ועד להשגת מידע למען ייעוץ אסטרטגי לחברות, ייעוץ עסקי בינלאומי, ואפילו ליקוט מידע לצורך ייעוץ אסטרטגי פוליטי.

חשוב למצוא משרד חקירות בינלאומיות עם צוות חקירה מיומן ואיכותי

משרד חקירות שעובד בחול באופן מקצועי ושוטף, יאסוף אליו חוקרים אשר יידעו להטמיע בכל מדינת יעד. בעלי שליטה במגוון שפות זרות וכישורי למידה מתקדמים. משרד חקירות ITI ידע לבחור את החוקרים המתאימים ביותר לביצוע חקירות בכל מדינת יעד.

יצירת צוות מוצלח דורשת הכשרה מקצועית של החוקרים אשר מתמחים במדינת היעד שלהם באופן בלעדי ומקיף, החל מהכרת חוקי המקום, מנהגי המקום, שליטה מוחלטת בשפה המקומית, ועד לטווית קשרים אישיים ומקצועיים לצורך יצירת מקורות מידע מהימנים בצורה בלתי מתפשרת. חוקר פרטי ומיומן שעבר הכשרה איכותית מטעם המשרד יידע לערוך חקירות יסודיות, לשוחח עם תושבי המקום מבלי לעורר התנגדות או חשד.

יצירת מקורות מידע מהימנים בכל רחבי העולם

משרד חקירות בינלאומי / חברות מודיעין עסקי כמו משרד חקירות ITI דואג לייצר לעצמו אנשי קשר בכל רחבי העולם אשר יכולים לספק מידע מקדים בזמן אמת, כמו גם שמירה על קשר שוטף עם משרדי חקירות הפועלים במדינות זרות לצורך שיתופי פעולה. מקורות אלו עשויים להוות יתרון משמעותי במהלך חקירות המתבצעות בחו"ל, מאחר ובמקרים רבים אנשים הקשר עצמם יכולים להשיג עבורנו את המידע הנדרש ללא צורך בשליחת חוקרים מטעם המשרד לחו"ל. יתרון זה יכול לחסוך הרבה אנרגיה, משאבים, זמן וכסף עבור הלקוחות.

משרד חקירות בינלאומי או רשויות אכיפה מקומיות?

מדינת ישראל מקיימת שיתופי פעולה באופן שוטף עם מדינות בכל רחבי העולם. דבר זה מאפשר לעתים רבות השגת מידע מהימן מרשויות האכיפה המקומיות. חרף עובדה זו, כאשר לקוח מעוניין בהשגת מידע באופן מיידי, דרך זו עלולה להביא עמה הרבה סרבול ולהגביל את כמות המידע המתקבל.

זאת בשל מעמדן הרשמי של גופים ממשלתיים אשר מגבילה את יכולת הפעולה של הרשויות המקומיות.

עירד תמיר
חוקר פרטי מוסמך בעל ניסיון של מעל 20 שנה באיסוף מודיעין ופתרון משברים.
ITI חקירות
השאר פרטים ונחזור אלייך

    שתפו את המאמר