• חקירות
  • מה משרד חקירות יכול לגלות בעקבות מעקב סמוי?

מה משרד חקירות יכול לגלות בעקבות מעקב סמוי?

מה ניתן לגלות בעקבות מעקב סמוי?

מעקב סמוי זו כמובן הפרקטיקה הקלאסית, הבלתי מנוצחת, זו שבאמת מאפשרת לנו למצוא, בזמן אמת, מידע חשוב על חשודים ולהביא אותם ללקוחות שלנו. אמנם מעקב סמוי נשמע כמו משהו כמעט אקזוטי, כאילו היה מדובר על אירוע בו פשוט איש בבגדים שחורים הולך אחרי אחר בלי שזה ישים לב, אבל כמובן שאנחנו מדברים על סיטואציה שונה לחלוטין בעולם האמיתי.

מעקב סמוי בעולם האמיתי הוא תהליך מורכב שכן אנחנו מדברים על סיטואציה בה אנחנו צריכים, תוך כדי תנועה, לא רק לעקוב אחרי החשוד המסוים, אלא גם להכין מערך שלם שיכלול תכנון מדוקדק לפרטים ועל ידי כך למצוא לא רק את הדרך לעקוב אחרי חשוד מסוים, אלא גם להבין מה למעשה אנחנו רוצים ממנו.

בכל הקשור לנושא חקירות אנחנו יודעים שזה קצת מורכב להבנה, אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. עם כל המידע הדרוש כדי להבין ביחד מה הדברים שמובילים לכך שבסופו של דבר להצלחה של מעקב סמוי הכולל בדר"כ שירות מכשיר האזנה סמוי ועוד.

אז אם אתם רוצים לשמוע עוד על הנושא, זה הזמן שלכם ושלנו לתת את כל המידע הדרוש בצורה מרוכזת. בואו נתחיל.

תהליך של מעקב סמוי מתחיל קודם כל ביצירה של תכנית

התפקיד של התכנית הוא קודם כל להגדיר מה היעדים. הרי, חשוב להבין, אנחנו לא נמצאים כאן רק כדי להביא לכם רכילות זולה. אמנם אנחנו מבינים את הצורך הנפשי בכך, אבל אנחנו בראש ובראשונה רוצים לדאוג שאתם תהיו עם ידכם על העליונה במאבק המשפטי העתיד לבוא.

מה שעוד צריך להבהיר כאן הוא שחלק גדול ומשמעותי מאוד מתהליך המעקב נוגע למעשה לברירה של המוץ מין התבן, כלומר העיקר מהתפל. צריך להבין כיצד אנחנו יכולים להפוך את המילים שנאמרות, את התמונות שאנחנו תופסים, את כל אלו, לתיק חקירה מלא שממנו ניתן להסיק את המידע החשוב עבורנו – בייחוד בשביל זה יש כמובן חברות מודיעין עסקי בישראל.

שכן לא תמיד מה שמתרחש במציאות או יותר נכון, מה שאנחנו רואים, מצליח באמת לתת לנו את ההוכחה החד משמעית והברורה שחשובה כל כך עת אנחנו יוצאים למאבק משפטי.

מעקב סמוי אנחנו עושים בצמוד לחוקי מדינת ישראל, אנחנו לא נעבור על החוק

מה ניתן לגלות במעקב סמוי ? על פניו הכל. אבל אנחנו רואים בשמירה על הביטחון המשפטי שלכם את הדבר החשוב ביותר. כלומר, יכול להיות שיש מידע חשוב אותו אנחנו יכולים להשיג תוך ביצוע סידרה של פעולות שלא עולות בקנה אחד עם חוקי המדינה בייחוד עבור חוק האזנות סתר. באותו רגע אנחנו נפסיק את ביצוע הפעולות הללו ונחזור למסלול ההולם את המשפט הישראלי.

מצד אחד יטענו לקוחות מסוימים שאנחנו נכנעים לתכתיבים. אבל אנחנו חייבים לזכור כי כאשר אנחנו עוברים על החוק, במובנים רבים לא רק שאנחנו לא מרוויחים דבר, אלא אנחנו עושים בדיוק את ההיפך הגמור, אנחנו נותנים נשק ליריב.

אנחנו רוצים שתגיעו לבית המשפט כאשר אתם מוגנים משפטית, כאשר אתם מוגנים מכל ניסיון לפגוע בכם משפטית תוך ניסיון לצייר אתכם עוברים על החוק באופן סידרתי. לכן, אנחנו לא מוכנים להפקיר את הלקוחות שלנו על ידי ביצוע סידרה של פעולות מעקבים שאולי יהפכו אותנו לגיבורים גדולים, אבל בסופו של דבר ימנעו מכם להילחם על מה שמגיע לכם ולהביא למיצוי הזכויות המלא המגיע לכם על פי חוק.

במשרד החקירות ITI אנחנו רוצים לעזור לכם עם מעקב סמוי

אנחנו מודעים למורכבות שמלווה כל הליך של חקירה סמויה ולכן חשוב לנו לתת לכם מענה מקצועי לצד מענה רגשי, כלומר, אנחנו נמצאים כאן כדי לתת לכם את כל המידע שאתם צריכים כדי להגיע שלמים לביצוע המשימה.

עירד תמיר
חוקר פרטי מוסמך בעל ניסיון של מעל 20 שנה באיסוף מודיעין ופתרון משברים.
ITI חקירות
השאר פרטים ונחזור אלייך

    שתפו את המאמר