ייעוץ ביטחוני ארגוני אסטרטגי

בשנים האחרונות ייעוץ ביטחוני הפך להיות כלי חובה עבור כל עסק וארגון שרוצים להגן על עצמם. המטרה של ייעוץ מסוג זה היא לספק לארגון פתרונות אבטחה בתחומים שונים, החל מסיכול פעילויות פליליות שעשויות לבוא לידי ביטוי כלפי העובדים ועד למניעת פיגועים או מתקפות כלשהן.

למה צריך בעצם ייעוץ ביטחוני?

ייעוץ ביטחוני מאפשר לעסק לקבל הערכה מקצועית לגבי הביטחון שלו. ההערכה כוללת בין היתר את הפרטים הבאים:
– פרטים אודות היקף האבטחה הדרוש כדי שהעסק יהיה מוגן
– המלצה על מיקום טוב של מצלמות אבטחה
– המלצה על הרכבה של מערכת אזעקה בעת הצורך
בסופו של דבר, כל גוף צריך שיהיה לו ייעוץ ביטחוני. לכן, כל גוף לברר פרטים מול חברות ייעוץ בטחוני כדי למצוא את החברה שתספק עבורו ייעוץ בטחוני.
ייעוץ ביטחוני יצור בסופו של דבר מעטפת הגנה אפקטיבית לעסק.

האם די בייעוץ ביטחוני בשביל להבטיח את ביטחון העסק?

ביטחון העסק יכול לבוא לידי ביטוי מבחינת ביטחון אישי (פיזי) וגם מבחינת ביטחון כלכלי. התשובה לשאלה שנשאלה בכותרת היא – בהחלט לא. ביטחון העסק תלוי גם בפן הכלכלי שלו. כדי שהעסק ישגשג ויוכל להתקיים, יש צורך בקבלת ייעוץ נוסף. להלן שני סוגי ייעוץ נוספים שכל עסק צריך לקבל מיועצים מומחים בתחום:

1. ייעוץ אסטרטגי

ייעוץ אסטרטגי מתבצע על ידי יועץ אסטרטגי מומחה שמתבונן מרחוק בהתנהלות העסק ומגבש תכנית אסטרטגית לשימור ושיפור הפעילות העסקית. היועץ האסטרטגי מסייע בחיזוק וגיבוש התפיסה העסקית. הוא מזכיר לכם מהם הדברים החיוניים שיסייעו לעסק להתקיים ולהמשיך להיות רווחי.

2. ייעוץ ארגוני

ייעוץ ארגוני זהו שם כולל לעיסוקים שכוללים את התחומים הבאים:
– מחקר והערכת העובדים
– סקרי עמדות של העובדים
– סדנאות שונות לעובדים או למנהלים
– ייעוץ ניהולי, חקירות קטנות ועוד
ייועץ ארגוני עובד ברוב המקרים עם ההנהלה הבכירה והוא יכול לכלול ליווי של עובד בכיר מסוים, הטמעה של תהליכי הפקות לקחים ועוד.

3. ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי הינו הליך רחב יותר במהלכו יועץ חיצוני מנתח את הפעילות של העסק ומסייע לשפר את הניהול בהיבטים השונים כדי להשיג מטרות שונות. במהלך ייעוץ זה מדובר בהליך קצר יחסית שכולל השקעה מינימלית מצד העסק.
חברות ייעוץ בטחוני, יועץ אסטרטגי, ייעוץ אסטרטגי לחברות, ייעוץ עסקי, מודיעין עסקי בישראל, ייעוץ ארגוני ומודיעין עסקי.

משרד חקירות מספק ייעוץ ביטחוני?

חברות ייעוץ בטחוני מספקות זאת. ישנו מגוון רחב של חברות, לכן חשוב מאוד לבדוק שמדובר בחברה שמספקת הערכה מקצועית, כזו שיש לה יועצים בכירים ומנוסים שמגייסים את כל הידע שלהם למען המטרה העליונה – לקבל צפי אודות הסכנה, למזער אותה ובסופו של דבר, להגן על העסק.
במשרד החקירות ITI חקירות וייעוץ אסטרטגי, ניתן לקבל ייעוץ ביטחוני ברמה הגבוהה ביותר עם יועצים בעלי ניסיון רב בתחום. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לפגישת ייעוץ לקבלת פרטים נוספים.

עירד תמיר
חוקר פרטי מוסמך בעל ניסיון של מעל 20 שנה באיסוף מודיעין ופתרון משברים.
ITI חקירות
השאר פרטים ונחזור אלייך

    שתפו את המאמר