כל מה שחשוב לדעת על ייעוץ אסטרטגי פוליטי

כל מי שמעוניין לקפוץ ראש אל תוך הבריכה הפוליטית, המלאה בכרישים מנוסים וותיקים יודע עד כמה מדובר על אתגר לא קל. הרי מדובר על זירה בה פועלים הרבה מאוד אנשים מוכשרים בעלי אינטרסים מגוונים.

לא רק זה אלא שבתוך הדינמיקה בה כל אחד מושך לכיוון שלו, יש להתמודד לא פעם גם עם דעת הקהל, צריך להבין איך ניתן להפוך את דעת הקהל באופן כזה שיאפשר לך להמשיך לפעול בזירה הציבורית המורכבת תוך יצירה של רוח גבית אוהדת מהתקשורת.

למעשה, כל יועץ אסטרטגי פוליטי או חברת ייעוץ אסטרטגי פוליטי הייתה מגדירה את החיים הפוליטיים בתור משחק שחמט מורכב, בו יש להתייחס להרבה מאוד פרטים ולפעול בכולם בצורה הטובה ביותר כדי לקדם מהלכים פוליטיים שיביאו ליצירה של מציאות חדשה.

ניהול אסטרטגיה עסקית הוא הדרך שלך לקבל הכוונה מאלו הרואים את המציאות הפוליטית ומבינים מה עובד בשטח. זה לא משנה כמה אתם מוכשרים, חכמים, מבינים בתחום בו אתם עוסקים, בסופו של יום, רק ייעוץ אסטרטגי פוליטי איכותי יכול לעזור לכם להתקדם בתוך עולם הפוליטיקה.

ייעוץ אסטרטגי זו עבודה מורכבת במיוחד

מטבע הדברים אנחנו מדברים על עבודה מורכבת. ייעוץ אסטרטגי הוא תהליך הדורש לא רק להבין במה שמתרחש עכשיו, אלא במידה רבה, כמעט לחזות את הדברים שעתידים להתרחש בעתיד.

ניהול אסטרטגי העובד עבורך בסופו של יום רוצה להבטיח כי הדברים בהם אתה מעוניין בתור אישיות פוליטית יתממשו במלואן, דבר אותו מאוד קשה לחזות במציאות הישראלית המשתנה.

במקרים רבים, חברות ייעוץ אסטרטגי בינלאומיות ובישראל העובדות בחופזה, תוך התעלמות מנתונים קריטיים, עלולות, במקרים חמורים, ממש להביא לכישלונו של הלקוח בזירה הציבורית. בדיוק בשביל זה חשוב כל כך לבחור בתבונה את האנשים איתם אתם מעוניינים לעבוד.

עבודה של ייעוץ אסטרטגי היא לא עבודה לאלו שלא יודעים לצלול אל תוך נתונים, להבין את השטח היטב ולעבוד קשה. יועץ אסטרטגי טוב מאפשר לכם לקבל את התמונה באופן כזה שתוכלו לסמוך על הדעה שלו בעיניים עצומות.

מה היתרונות של חברות ייעוץ אסטרטגי לעומת יועץ אסטרטגי פוליטי פרטי

חברות ייעוץ אסטרטגי יכולות להיות טובות ויעילות במיוחד כמו גם יועץ אסטרטגי פוליטי העובד באופן עצמאי. אמנם קיימים הבדלים מהותיים בין אלו לאלו אבל חשוב לזכור כי בסופו של יום, הדבר החשוב הוא להרגיש ביטחון מול אלו שאתם בוחרים לעבוד מולם.

מה שאנחנו כן יכולים להגיד, בכל זאת, מתוך הכובע המקצועי שלנו, הוא שכאשר אתם בוחרים בין חברות ייעוץ אסטרטגי אתם למעשה בוחרים בין קבוצות של אנשי מקצוע שהתפקיד שלהם הוא לקדם אתכם.

חברות ייעוץ אסטרטגי בישראל פעמים רבות בוחרות את מיטב הכישרונות הצעירים הקיימים בשוק, עליהן אלו מוסיפות אנשי מקצוע וותיקים שביחד מצליחים גם לעשות מחקר מעמיק בשטח כמו גם לתת לכם את המענה השלם שייתן לכם בסופו של יום את התוצאה לה קיוויתם.

כאשר אתם פונים לאיש מקצוע, יועץ אסטרטגי פוליטי העובד באופן עצמאי, יכול להיות שלא תקבלו את כל המענה בגלל קוצר היד, חוסר היכולת של זה לבצע ניתוח עומק בזמן אמת בנושאים אותם הוא אולי פחות מכיר, או כאלו שעברו שינויים מרחיקי לכת לאורך השנים.

חברות מודיעין עסקי בדר"כ יספקו גם שירותי ייעוץ אסטרטגי פוליטי נמצאות תמיד בשליטה על מה שמתרחש, משום שיש להן את כוח האדם שיכול ללמוד נושאים חדשים במהירות ולתת לכם את סיכומי הדברים.

איך ייעוץ אסטרטגי נראה בסופו של יום, הלכה למעשה

ייעוץ אסטרטגי הוא בסופו של יום תהליך ארוך. אנחנו מדברים על תהליך שלא מתרחש בתוך פגישה אחת, אלא כזה הדורש מאתנו לבצע פעולות שונות ולבחון את השינויים שאלו מייצרות במציאות המשתנה כל הזמן. בגדול אנחנו מדברים על תהליך שכולל שלושה שלבים מרכזיים:

1. ייעוץ אסטרטגי מתחיל בניתוח של הסביבה הפוליטית בה אתם פועלים: מטבע הדברים, ייעוץ אסטרטגי פוליטי עבור מנכל של חברה מסחרית יהיה שונה באופן מהותי בין ייעוץ אסטרטגי פוליטי לחבר כנסת בתחילת דרכו. את הניתוח של הסביבה הפוליטית בדרך כלל יעשו עבורכם לפני הפגישה הראשונה, שכן מדובר על תהליך אותו ניתן לעשות כבר היום, לאור הנתונים הקיימים בשטח.

2. פגישה ראשונה של ייעוץ אסטרטגי פוליטי תעסוק בניתוח של הנקודות החלשות והחזקות של הלקוח: כמו בכל מוצר אותו אנחנו מעוניינים לשווק, אנחנו מעוניינים, מטבע הדברים, להעצים את הנקודות הטובות ולכסות על הפרטים שלא היינו רוצים שיחפשו לציבור. לצורך העניין, אם ניקח דמות פוליטית בחירה גברית, לה קול בס וכריזמה, נרצה להגדיל את הופעותיו בערוצי התקשורת הישראלית, לעומת מי שלא ניחן באיכויות הללו ואולי ניתן לצייר עבורו תמונה מחמיאה יותר באמצעות הרשתות החברתיות. כמובן שאנחנו מדברים כאן על אספקט יחיד כאשר ייעוץ אסטרטגי איכותי בוחן את היתרונות והחסרונות של הלקוח בכל המישורים ומצליח לאפיין את הנקודות אותן אנחנו מעוניינים לחזק.

3. יצירה של שפה ייחודית: כאמור, ייעוץ אסטרטגי הוא במידה רבה עבודה בשיווק של לקוח. אנחנו רוצים לקחת את הנושאים שמעניינים אותך בתור אישיות פוליטית ולהפוך אותם לנושאים המזוהים איתך באופן בלעדי. אנחנו רוצים להפוך אותך לדמות שמקדמת את העניינים הללו ולכן, בתור מי שיכול לשמש כתובת עבור אחרים בציבור המעוניינים להצעיד את הנושאים הללו קדימה גם כן. שימו לב כי אנחנו, אלו העוסקים בתחום של ייעוץ אסטרטגי פוליטי , נבחר במרבית המקרים בנושאים שמעניינים את הציבור, מה שכמובן יביא להפשטה מסוימת של המושגים. לצורך העניין, אם אתם מעוניינים בביצוע של רפורמות כלכליות, לא נדבר על אחוזי ריבית ועל עמלות הבנקים, אלא נעסוק בצדק חברתי, צמצום פערים, נושאים הנוגעים לליבו של הציבור, לחיי היום יום שלו, באופן בו הוא יכול להכיל את המידע ולא להרגיש כי מדברים מעליו עוד זה לא מבין דבר.

4. יצירה של מהלכים שיביאו לתוצאות בעתיד: ייעוץ אסטרטגי כשמו כן הוא, עוסק במינוף הסיטואציה הקיימת היום כדי להשיג תוצאות טובות יותר גם בעתיד. חברות ייעוץ אסטרטגי פוליטי שואלות את עצמן כל העת כיצד אנחנו יכולים להכין תוכנית עבודה שתשרת את הלקוח גם לאורך הזמן. ייעוץ אסטרטגי פוליטי נשען על ביצוע פעולות היום שיביאו לתשורות רבות בעתיד, כדי לייצר את המנוף הזה יש לעבוד בחכמה תוך ניתוח מתמיד של הנתונים העולים מתוך הביצועים בשטח.

מחיר ייעוץ אסטרטגי פוליטי בישראל

עלות שעת ייעוץ אסטרטגי או לחלופין שעת ייעוץ עבור מודיעין עסקי משתנה ממקרה למקרה בהתאם למשך הזמן בו עובדים עם לקוח, בהתאם לגודל הצוות המוקצה לטובת העבודה המשותפת ועוד.

אנחנו לא יכולים להגיד מה המחירים הקיימים בלי להכיר את הנתונים האישיים שלכם משום שיכול להיות מדובר במקרי חקירות קטנות או בעלי נפח עבודה גבוה. אנחנו כן יכולים להגיד כי במקרים רבים המחיר שווה את התוצאה אותה אתם רואים בסופו של יום בשטח.

כמו כל איש מקצוע בשוק העבודה כחוקר פרטי או בשמו הבינלאומי – private investigator, בין זה המחפש אחר רואה חשבון שיעשה לו סדר במסמכים ובין זה המחפש ניהול עסקי, גם אתם, בתור אישות פוליטית, צריכים לעיתים סיוע בקבלת החלטות שיביאו אתכם לתוצאות טובות בהמשך הדרך הפוליטית שלכם.

עירד תמיר
חוקר פרטי מוסמך בעל ניסיון של מעל 20 שנה באיסוף מודיעין ופתרון משברים.
ITI חקירות
השאר פרטים ונחזור אלייך

    שתפו את המאמר