• חקירות
  • התעללות בגני ילדים – גננת מתעללת

התעללות בגני ילדים – גננת מתעללת

במאמר זה נדון במה אפשר לעשות כנגד תופעת ההתעללות בגני ילדים – האם מצלמות אבטחה סמויות בגן יוכלו להרגיע את ההורים המודאגים? ומה הם הסימנים להתעללות בגני ילדים?

האם חוק הפרטיות תקף גם כשאנו רוצים להציל את הילדים שלנו ?

אמא ששמה את בנה תחת השגחתו של גורם זר שהיא איננה סומכת עליו, ורוצה לוודא שהיא שמה את בנה במקום הנכון – זוהי פגיעה בפרטיות?
האם אמא שרוצה לוודא שאף אחד לא פוגע בבן שלה, פוגעת לו בפרטיות? התשובה היא בהחלט לא.
לחוק הגנת הפרטיות ישנו סייג אשר חשוב להבין אותו. על מנת להבין את הסייג כמו שצריך, נקדים ונסביר על חוק האזנות סתר.

האזנת סתר מתייחסת לשיחה בין שני אנשים אשר הוקלטה על ידי צד שלישי, מבלי הסכמה מפורשת של אחד מהצדדים המוקלטים.
כעת נחזור מעט אחורה- הסייג לחוק הפרטיות מאפשר הפרה של חוק הפרטיות במידה ומדובר בחשד לפגיעה פלילית.

כלומר, ניתן ואפשרי להקליט גם ללא ידיעת האדם המוקלט (הצד השני) וגם אם אינך נוכח. כל זאת במידה וישנו חשד שמתרחשת עבירה פלילית!

אנו ב- ITI חקירות וייעוץ אסטרטגי יודעים לתת מענה במקרים כאלו ונמצאים בתהליך ליווי ההורים החל מתיאור החשדות ועד אישושן או הפרכתן באמצעים שונים. אמצעים משוכללים ייחודיים אלו הומצאו למצבים רגישים מסוג זה ולכן מותאמים גם לשימוש וסליקה בתיק הילד למשל, או בכל דרך שאינה תעורר חשד של הסביבה.

אנו מודעים לחוק ולסייגיו ובעזרת ניסיון של שנים אנו יודעים לטפל בכל מקרה לגופו בצורה המקצועית ביותר. אנו מבינים את הרגישות הרבה שקיימת בנושא ואנו כאן כדי להסיר כל חשש אפשרי.

גננת מתעללת

גן הילדים, פעוטון ומעון הם מקומות בטוחים שבהם ילדינו מתפתחים, לומדים וחווים חוויות חדשות ומעצימות.
כאשר אנחנו מתלווים אל הילדים שלנו בבוקר עושים זאת מתוך ידיעה שהם נמצאים במקום טוב, מכיל ועוטף. אך לצערנו, בשנים האחרונות, המצב השתנה.

הורים רבים חשים חוסר ביטחון בעת שליחת ילדיהם אל הגן. מדובר כמובן במקרי קיצון שבהם המסגרות החינוכיות שאליהם נשלחים ילדים רכים, הפכו להיות סיוט.

המקרים הללו גורמים לילדים רבים לרצות לצאת מהמקום עוד לפני שהגיעו אליו. הסיבה לכך ברוב המקרים היא גננת מתעללת.
בשנים האחרונות עלתה המודעות בקרב הורים רבים לנושא ואלו פונים אל משרד חקירות כדי לבדוק אפשרות של ביצוע מעקבים או האזנות סתר כדי לבדוק אם מדובר בתחושת בטן שעשויה להתברר כלא נכונה או שמא מדובר באירוע חירום שדורש טיפול מידי.

מה צריך לעשות כאשר עולים חשדות שהגננת מתעללת בילדים?

אם ישנם חשדות, חשוב מאוד לפנות בהקדם אל משרד חקירות שימנה חוקר פרטי שיהיה אחראי על מעקב.
חוקר פרטי יוכל לחקור לעומק במהירות וביעילות את החשדות המדוברים ולהציג בפניכם בסופו של דבר את התוצאות.

במידה ויימצא כי אכן מדובר בהתעללות, חוקר פרטי יוכל למסור לכם את הראיות שישמשו אתכם בהמשך בבית המשפט כדי שתוכלו להוכיח את טענתכם.

חשוב מאוד לפנות אל משרד חקירות בהקדם האפשרי כדי למנוע את הסבל המתמשך של ילדיכם. בנוסף, חשוב מאוד לפנות אל משרד חקירות ולא לנסות ולבצע בעצמכם מעקבים או להתקין מצלמות סמויות מכיוון שייתכן שתעשו זאת באופן שאינו מקצועי מספיק והראיות, אם יהיו כאלה, לא יהיו קבילות בעת הגשתן לבית המשפט.

מהו התהליך שמבצע חוקר פרטי במקרה של גננת מתעללת?

בעת פניה אל חוקר פרטי, תתבקשו למסור לו את כל הפרטים אודות החשדות שלכם. החוקר ירשום את כל המידע ובהתאם לדעתו המקצועית, הוא יבחר את דרכי המעקב שמתאימות למקרה.

ברוב המקרים נעשים תחילה מעקבים אחרי הגננת והמסגרת החינוכית שבה היא עובדת. ישנם מקרים שבהם חוקר פרטי מבצע מיד בתחילת ההליך האזנת סתר כדי לשמוע מקרוב את ההתנהלות של הגננת במסגרת החינוכית.

ראוי לציין כי ישנם מקרים שבהם האזנת יתר אינה מספיקה ולכן, חוקר פרטי עשוי לעשות שימוש באמצעי תיעוד נוספים, לדוגמא, מצלמות סמויות.

משרד חקירות ITI חקירות וייעוץ אסטרטגי מומחה בעריכת מעקבים אחר גננות מתעללות.

הורים, שימו לב, אם הופיעו אצל ילדכם שניים או יותר מהסימנים הבאים שמפורטים כעת, כדאי שתפנו בהקדם אל משרד ITI חקירות וייעוץ אסטרטגי לבירור פרטים בנוגע לחקירה ובירור מעמיק בנושא:
– אם הופיעו חבלות בגופו של הילד
– אם הילד היה מדבר אינו מתקשר לפתע
– אם הילד משחק עם בובות ומכה אותן
– אם הילד נהיה אלים לאחרונה

גוף התינוק כשראשו נזרק מצד לצד לגרום גם לדימומים במוח, הניתנים לזיהוי בבדיקת CT. דימומים עלולים להתרחש גם מבלי להטיח את ראש התינוק במשטח קשה. מובן שמכה לגולגולת הרכה של התינוק תגרום לשברים ולדימומים – ולעיתים גם קטלניים.

חשוב להקשיב טוב לילד ולא לזלזל בסיפוריו, גם אם זה נראה שמדובר במעשיות. לרוב, סיפורים מהסוג הזה בגיל הרך הם אמיתיים לחלוטין.
במידה והילד הופך למופנם או אלים יותר בעצמו, במידה והוא מחקה התנהגות של מבוגר או פולט מילים או משפטים חריגים, הדבר צריך לעורר חשד כי הוא עבר התעללות כלשהי.

במידה וישנו חשש להתעללות או הזנחה בגן או פעוטון ילדיכם, זיהיתם סימנים להתעללות בילדים שלכם או של אחרים- אנו כאן כדי להסיר כל חשש אפשרי!

בעזרת ניסיון של 20 שנה בתחום- חברת ITI חקירות וייעוץ אסטרטגי בבעלותו של עירד תמיר יכולה לתת מענה ולסייע בחקירת כל נושא לעומקו ובדרך המקצועית והבטוחה ביותר.

משרד החקירות נמצא בתהליך ליווי ההורים החל מרגע תיאור החשדות ועד אישושן או הפרכתן באמצעים שונים. אמצעים משוכללים ייחודיים אלו הומצאו למצבים רגישים מסוג זה ולכן מותאמים גם לשימוש וסליקה בתיק הילד למשל, או בכל דרך שאינה תעורר חשד של הסביבה.

עירד תמיר
חוקר פרטי מוסמך בעל ניסיון של מעל 20 שנה באיסוף מודיעין ופתרון משברים.
ITI חקירות
השאר פרטים ונחזור אלייך

    שתפו את המאמר