סטוץ או רומן בחיי הנישואין

בגידות בקרב בני זוג היא לצערנו תופעה נפוצה. כיום ניתן לשמוע על סיפורי בגידה רבים בקרב קרובים, חברים, קולגות לעבודה ועוד. את אתם חושדים כי בן/ בת הזוג בוגד/ת בכם ואתם ערים על סימנים לבגידה של אישה או סימנים לבגידה של הבעל כגון זמן ממושך עם הטלפון הנייד גם מחוץ לשעות העבודה, שהות ארוכה מחוץ לבית, התנהגות יוצאת דופן, תירוצים קבועים וכדומה, קיימת האפשרות כי בן/בת הזוג שלכם מנהלים רומן מחוץ לנישואין או לזוגיות.

אנו ממליצים לכם להסתמך על האינסטינקטים שלכם לצד ערנות על סימנים של בגידה בקרב הבן/בת זוג ולבדוק באופן יסודי האם אכן יש אמת בחשדות שלכם. משרד חקירות ITI יעזור לכם, בעזרת ליווי של חוקר בגידות ואנשי צוות מקצועיים ביותר לאמת את החשדות שלכם.

מה זה בגידה

 בגידות נשים וגברים מוגדרת בתור הפרה של אמון בין בני זוג ועלולה להתרחש בכל שלב במהלך החיים ובניית המערכת הזוגית. ניתן להסתכל על בגידה כתסמין לבעיה מסוימת ולא כבעיה בפני עצמה.


בגידות בחיי נישואין
או בגידות במערכות יחסים היא בקשה, לרוב לא מודעת, למצוקה במערכת היחסים או יכולה להיות סימן שמורה לסיים את מערכת היחסים. כאשר אחד מבני הזוג מרגיש כי חסר לו משהו בהתנהלות הרגשית והבין אישית, הוא יכול למצוא את עצמו מנהל רומן עם מי שיספק עבורו את הצרכים הללו.
סיפורי בגידה אמיתיים חושפים עמם מקרים לא נעימים של גילויי בגידה וניהול רומנים מחוץ לחיי הנישואין במגזרים שונים.

מדוע מתרחשת בגידה

 ישנם אין-ספור סיפורים על בגידות והסיבה על כך אינה מוחלטת. לרוב, לאחר זוגיות ארוכה ומתמשכת, הרגשות העזים שביססו את מערכת היחסים נמוגים, השגרה לוחצת ואנו מנסים לחפש ריגושים מחוץ המערכת הזוגית.


בגידות בחיי נישואין
הן נפוצות ולרוב מתבססות על קשיים בין אישיים, בעיות כלכליות, חוסר חיזוריות ופירגון, ניהול שוטף של הבית, גידול וחינוך ילדים ששואב אנרגיות נוספות, אי סיפוק מיני וכדומה. כאשר הצורך בתשומת לב לא מתממש עולים קשיים המציפים בתוך המערכת הזוגית תסכולים, כעסים וריבים לא פתורים.

כיום עידן הטכנולוגיה הביא כמו אפשרויות רבות לחשיפה, ועל כן תמיד יש תחושה כי מערכת היחסים שרקמנו בביתנו אינה מספיקה ויש אלטרנטיבה טובה יותר, מה שיכול להוביל את אחד מבני הזוג לחפש ריגושים בחוץ ולנהל בגידות בחיי נישואין. חוקר פרטי בגידות יעזרו לכם לאשש את התחושות שלכם כי מערכת היחסים דועכת ויאמת לכם האם באמת קיימת בגידה באמון מבן/בת הזוג שלכם.

סוגי בגידות- אילו סוגי בגידות קיימים

סיפורי בגידה רבים שנחשפנו אליהם בתור משרד חוקרי בגידות ועל סמך מחקרים פסיכולוגיים, זיהו סוגי בגידות שונים במערכות יחסים. החלוקה נעשית לשלושה סוגי בגידות עיקריים: בגידות מתקנות מטרתן העיקרית היא שיפור של חיי הנישואין ובסופו של דבר יכולה להועיל בשיפור המערכת הזוגית.

 

סוג בגידה מתאפיין בצורך למשוך את תשומת הלב של בן/בת הזוג לקבלת יחס. אומנם זוהי בגידה באמון אך ביכולתה לשקם מערכות יחסים לצד תקשורת פתוחה ובריאה.  בגידת מעבר מטרתה לסיים את מערכת היחסים הנוכחית. בגידות בחיי הנישואין מסוג זה מתאפיינים בעיקר כאשר בן או בת הזוג נמנעים  מלהתעמת עם הצד השני והבעיות העמוקות שקיימות בקשר המשותף.

בעקבות כך הם יעדיפו לסיים את מערכת היחסים באופן של בגידה וניהול רומן.   בגידה אגואיסטית היא בגידות נשים או בגידות גברים המאפיינים אנשים עם קושי ממחויבות, אשר מחפשים ריגושים בכל רגע נתון בחייהם, שטחיים וחסרי אמפתיה כלפי הצד השני.

סוג בגידה זה נעשה בעיקר בעקבות ההנאה והסיפוק מהסיכון ומהריגוש התמידי. אנשים אלו ירצו להישאר בתוך מוסד הנישואין אך עם זאת לא יפסיקו לנהל רומן מאחורי הגב.

בגידה באמון- האם בגידה מובילה לפירוק הזוגיות והמשפחה?
השאלה האם לפרק את הנישואין והזוגיות בעקבות בגידה של האישה או בגידה של הבעל תלויה בכמה גורמים. דבר ראשון, עליכם להבין מה הערכים כלפיהם אתם פועלים.

במידה כי בגידה באמון הוא ערך עליון עבורכם שחוצה כל גבול, כנראה שלא תצליחו, גם אם ממש תתאמצו, להישאר בתוך מערכת היחסים ולהמשיך לסמוך על הבן/בת זוג שלכם. אם יש בינכם אהבה ופתיחות גדולה ועמוקה, סיפורי בגידות רבים נגמרים בזוגיות מוצלחת ומאוחדת לשנים קדימה, ברצון לשפר את חיי המשפחה והזדמנות להציל את מה שקיים. בנוסף, אנשים נמנעים מלפרק חיים משותפים בעקבות סיבות אחרות כגון תלות כלכלית, ילדים, פחד מבדידות וכדומה.

חוקר פרטי בגידות יעזור לכם לאשש את החשדות שלך

במקרה בו את ערים על סימנים של בגידה בקרב בני הזוג שלכם, אך לא בטוחים לגבי זה ורגע לפני שאתם מחליטים "לפוצץ" את מערכת היחסים ולהתמודד עם ההשלכות, כדאי שתגיעו אל משרד חקירות בגידות. באמצעות ליווי צמוד של חוקר פרטי בגידה מקצועי ומנוסה, ניתן לאמת או להפריך את החששות שלכם.

 

שיטות העבודה של חוקר בגידות כוללים בתוכם מעקבים בגידות מקיפים, תצפיות חשאיות וגילוי ראיות חד משמעיות. משרד חקירות בגידות "…" מתמחה באיסוף ראיות באמצעות תצפיות ומעקבים לחשיפת בגידות, מצלמה נסתרת בגידות, משפטי בגידה בהאזנות ועוד.  

עלות חוקר פרטי בגידות הוא לא זול במיוחד, אך עם זאת, מאחר ומדובר בנושא רגיש ועדין, עדיף להעסיק את שירותיו של חוקר בגידות מקצועי ומיומן שלא ישאיר אחריו עקבות ויעשה את עבודתו בצורה הדיסקרטית ביותר.

חשיפת בגידות באופן המקצועי והאמין ביותר עבורכם

במידה ואתם חושדים שקיימים סימנים לבגידה של הבעל או של האישה, קיימת חשיבות רבה בלקיחת שירותיו של חוקר בגידות מקצועי ומיומן. חוקר פרטי בגידות יעזור לכם לאסוף את הראיות האמינות ביותר אשר יוכלו לשמש אתכם במקרה הצורך לראיות בבית משפט.


במידה ואכן גילתם כי בן/בת זוגתכם מנהל רומן מחוץ לנישואין ותהיו מעוניינים בהליכי גירושין וחלוקת משמרות של הילדים, ראיות מוצקות ואמינות יכולות להיות כלי בעל ערך מול בית המשפט הרבני ואל מול בית המשפט לענייני דיני משפחה צוואות וירושות.

 

במידה ותגיעו אל בית המשפט עם ראיות אשר אינן מבוססות ואינן קבילות בבית המשפט, לא ייעשה הצדק שמגיע לכם על בגידה באמון של בן/בת הזוג שלכם. שירותים של בלש פרטי בגידות ידאגו לאסוף עבורכם את הראיות אשר יוכלו לשמש אתכם בהמשך כנגד בן/בת הזוג.

קחו את חייכם בידיים בעזרת חוקר פרטי בגידות בגידות לצערנו הן תופעה נפוצה ורחבה בארץ ובעולם. תוכלו לשמוע סיפורי בגידה בעולם החרדי, סיפורי בגידות במקום העבודה, סיפורי בגידות נשים, סיפורי בגידות גברים ועוד. 

גילוי של בגידות בחיי הנישואין או בגידות במערכות יחסים אינו עניין פשוט להתמודדות. עם זאת, עדיף להתאמת עם המציאות הקשה מאשר להתכחש אליה. אם אתם חושדים כי קיימים יותר מדי סימנים של בגידה בקרב בן/ת הזוג, עליכם להקשיב לקול הפנימי שלכם ולבחון את הנושא לעומק בעזרת חוקר פרטי בגידות.

חשיפת בגידה בין בני זוג מעלה חששות רבים ובעלת השלכות לעתיד, אך עליכם לזכור כי זאת אינה אשמתכם ואתם ראויים למערכת יחסים כנה, אמיתית, רגישה ואכפתית.

עירד תמיר
חוקר פרטי מוסמך בעל ניסיון של מעל 20 שנה באיסוף מודיעין ופתרון משברים.
ITI חקירות
השאר פרטים ונחזור אלייך

    שתפו את המאמר